nå ha det seg slik at mor til forloveren min har kreft.dei gav opp cellegift rett før jul[:(][:(] eg lurer på om det var "dumt" å spørre ho om å vere forlover. får seint eller aldri svar på meldinger og er redd for at når mora dør,så vil ho bli veldig deprimert[:(] ikkje tru at eg ikkje skjønner korfor ho blir deprimert,men det har skjedd før at ho har begravd seg i sorga, i staden for å jobbe med den[:(][&:] mor hennes er allerede blitt dårligare og var på sykehus før påske.
me har kjent kvarandre i snart 19 år. eg er berre redd for at det kan bli for masse for ho på ein gang. eg prøver hardt å ikkje vere egoistisk i denne situasjonen,men vil jo at ho skal orke å planlegge og styre litt for meg[;)] i tillegg så bur ho 6t sør for meg.
og så til poenget:
kordan kunne eg bytta forlover? ka ville du sagt? eller trur dere at det kan vere godt for ho å ha dette å planlegge og holde seg opptatt med?
alle meininger mota'es med takk[:)]
me har kjent kvarandre i snart 19 år. eg er berre redd for at det kan bli for masse for ho på ein gang. eg prøver hardt å ikkje vere egoistisk i denne situasjonen,men vil jo at ho skal orke å planlegge og styre litt for meg[;)] i tillegg så bur ho 6t sør for meg.
og så til poenget:
kordan kunne eg bytta forlover? ka ville du sagt? eller trur dere at det kan vere godt for ho å ha dette å planlegge og holde seg opptatt med?
alle meininger mota'es med takk[:)]