ang den voldtekts-tråden!

*buffy*

Elsker forumet
det er så trist at det er så mange her inne som har opplevd dette! kjenner det koker inni meg![:@]
INGEN skal kunne måtte oppleve dette!

store varme klemmer fra meg![:)]

heilt eni

d som slit mæst på mæ e ikkje mine voldtekta men at æ den eine gongen hadde slått av tlf på natta så blei venninna mi voldtatt, å så hadde ho prøvd å ringt mæ etter d hadde skjedd[:(]

sign....

ORIGINAL: muffinium

trodde aldri at så mange har opplevd noe så trist

ikkje eg heller, d er så trist [:(]

ORIGINAL: ~~KASI~~

ORIGINAL: muffinium

trodde aldri at så mange har opplevd noe så trist

ikkje eg heller, d er så trist [:(]

helt sykt at det er så mange psykopater der ute

ORIGINAL: *buffy*

det er så trist at det er så mange her inne som har opplevd dette! kjenner det koker inni meg![:@]

ORIGINAL: *buffy*

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: nemi.marselia

heilt eni

d som slit mæst på mæ e ikkje mine voldtekta men at æ den eine gongen hadde slått av tlf på natta så blei venninna mi voldtatt, å så hadde ho prøvd å ringt mæ etter d hadde skjedd[:(]

[:(][:(][:(] Huff så trist, men du kunne jo ikke vite på forhånd, så du må ikke klandre deg selv.
Trøsteklem.

d jør æ desverre dagli å d e væ 3 år sia nu[:(]

Overraskende mange som har opplevd dette.. Sier mye om enkelte menn og hvordan de tenker.

Klemmer til alle som sitter igjen med minnet etter den opplevelsen..

det får en til å tenke når man ser hvor mange som har blitt utsatt for en voldtekt!

alle di gangene jeg har gått/tatt taxi alene hjem fra byn,eller da vi sprang unge og lett kledde på byn,uten å tenkte på det som en eneste bekymring!

voldtekts forbrytere er jo over alt!

det første som slår meg når jeg tenker voldtekt er grovt ovefall som man ser hører om på tv,men det er jo ikke altid slik det skjer heller.

*trøste klemmer til alle dere som har blitt utsatt for noe slikt*

Back
Topp