Ang den skjulte gruppen som etterhvert kommer..

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Hallo! :)

Jeg bare tenkte på en ting, for å få tilgang til den skjulte gruppen, som etterhvert kommer. Så må man stå på terminlista, i tillegg til å ha 50 innlegg i dette terminforumet.

Derfor lurte jeg på, om jeg evt skulle laget en ny midlertidig terminliste, bare frem til Nutte87 kommer tibake. Sånn at at alle som har meldt seg på siden mandag har en mulighet for å melde seg inn også...
Eller er det dumt?

(Bare slenger ut, vil ikke jinxe eller ta fra noen noe..)

:)

Hallo! :)

Jeg bare tenkte på en ting, for å få tilgang til den skjulte gruppen, som etterhvert kommer. Så må man stå på terminlista, i tillegg til å ha 50 innlegg i dette terminforumet.

Derfor lurte jeg på, om jeg evt skulle laget en ny midlertidig terminliste, bare frem til Nutte87 kommer tibake. Sånn at at alle som har meldt seg på siden mandag har en mulighet for å melde seg inn også...
Eller er det dumt?

(Bare slenger ut, vil ikke jinxe eller ta fra noen noe..)

:)

Syns du skal lage en ny ja, Er mange som ikke har kommet inn på terminlisten. (inkl meg) Vi vet jo ikke når hun kommer tilbake og den skjulte gruppa skulle iallefall bi prøvd å laget i løpet av dagen :o

Syns du skal lage en ny ja, Er mange som ikke har kommet inn på terminlisten. (inkl meg) Vi vet jo ikke når hun kommer tilbake og den skjulte gruppa skulle iallefall bi prøvd å laget i løpet av dagen :eek:

Var det jeg tenkte også, og hun kan jo ta over igjen når hun er tilbake :)

Hvor er Nutte? Og hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har? :)

Hvor er Nutte? Og hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har? :)
Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din
Så ser du nederst hvor mange innlegg du har i des forumet...

Men :

Viktig info http://forum.babyverden.no/threads/...gen-på-profilsiden-din.1927540/#post-24220290

Ser ikke ut som vi får skjult gruppe i dag heller :( Håper det blir i løpet av helgen :)
Når dere logger på i morgen så er den klar ;)

Jeg beklager at det har tatt så lang tid, men den nedetiden på torsdag ødela alle planene mine og andre arbeidsoppgaver måtte prioriteres i dag før jeg kunne starte med skjult gruppe for dere. Jobbet dessuten 12-13 timer i går så litt søvn og barn måtte også prioriteres i dag ;)

Skjulte gruppen deres står å bygger seg nå, så den er oppe i morgen tidlig. Da er det bare for tilgangsansvarlig å gi meg beskjed hvem som skal inn, så godkjenner jeg og moderator Irene i helgen.

Last edited:
Back
Topp