Ang "den rette"!*inspirert*

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Ser at mange av dere skriver at når man treffer den rette, da VET man det. Hvordan kan man VITE det? Hva mener dere, egentlig?
Første gang jeg traff min nåværende sambo, var jeg ravende full på Quarten. Han ble med meg hjem, og bla bla bla. Hadde ingen som helst slags følelser for ham. Traff han på byen noen uker etterpå, samme skjedde, han ble med meg hjem. Fortsatte litt sånn innimellom, men ingen av oss mente noe særlig alvorlig med det, vi hadde det bare gøy mens vi enda var unge.[8D] Utviklet seg etterhvert da.
Så sitter vi her da, 4 år etter, med ei datter på 14 mnd, og har det kjempefint. Jeg kan virkelig se for meg at vi blir gamle sammen, om man kan si det på den måten. Samtidig vet jeg at det ikke finnes noe garanti for noenting - kan være det blir slutt i morgen, liksom. Selv om alt føles veldig riktig nå.[8|]

Men ja, hva mener dere? Finnes det bare èn "rette"? Og vet man alltid at det er den rette med en gang man treffer ham?
Isåfall må jeg dumpe sambo her med en gang.[:D][:-]

det finnes mange "rette"...

no mer enn det kan jeg ikke svare på [8D]
jeg er ikke i det filosofiske hjørnet i dag - jeg vil ha ostepop!!!!!!!!

hmm trur ikkje at d e sånn sjøl
hadde væl ikkje vært skilt då[8D]

nei trur ett forhold e nåkka en må utvilklie å jobbe m

min sambo sku kun være en flørt på jobb før å ha nåkka å jør på frivakta[:D]

Jeg er sikkert ikke riktig vel bevart men men......[&:] Vi har som sagt vært sammen nå i snart 17år, vært sammen siden jeg var 15 og han 21. Tok en stund med hans følelser egentlig men greit nok[:)] Vært sammen med han halve livet mitt om en skal se det slik, og gudene vet at vi har vært i mellom det som kan omtrent[&:][:@][:'(][:o][>:][:(] Men på en eller annen måte vil vi ikke miste hverandre, han ville jo ingenting når vi ble sammen, sånn som og forlove seg, gifte seg eller hvertfall ikke ha barn... Men det ser hvor det endte hen[:D][:D][:D]
Men jeg kan ikke garatere, og jeg vet heller ikke om det finnes en annen rett en for meg, jeg har heller ingen planer om og finne det ut[;)]
Som det andre spørsmålet også om hva vi følte eller elsket ved mannen/kjærsten. hva kan jeg svare der....? elsker han såklart ikke misforstå, men er enkelte ting som jeg er drittlei av at han holder på med[:'(][:@]
Men vi har det morro og har vel en egen humor[:D][:D][:D][:D][:D] økonomisk begynner det og bli bra, men jeg savner den kosen og ta på hveradre greia.... men han er bare rett og slett ikke slik person som viser følelser[&o][>:]

Litt klumsete skrivd men[&:][:)]

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg er sikkert ikke riktig vel bevart men men......[&:] Vi har som sagt vært sammen nå i snart 17år, vært sammen siden jeg var 15 og han 21. Tok en stund med hans følelser egentlig men greit nok[:)] Vært sammen med han halve livet mitt om en skal se det slik, og gudene vet at vi har vært i mellom det som kan omtrent[&:][:@][:'(][:o][>:][:(] Men på en eller annen måte vil vi ikke miste hverandre, han ville jo ingenting når vi ble sammen, sånn som og forlove seg, gifte seg eller hvertfall ikke ha barn... Men det ser hvor det endte hen[:D][:D][:D]
Men jeg kan ikke garatere, og jeg vet heller ikke om det finnes en annen rett en for meg, jeg har heller ingen planer om og finne det ut[;)]
Som det andre spørsmålet også om hva vi følte eller elsket ved mannen/kjærsten. hva kan jeg svare der....? elsker han såklart ikke misforstå, men er enkelte ting som jeg er drittlei av at han holder på med[:'(][:@]
Men vi har det morro og har vel en egen humor[:D][:D][:D][:D][:D] økonomisk begynner det og bli bra, men jeg savner den kosen og ta på hveradre greia.... men han er bare rett og slett ikke slik person som viser følelser[&o][>:]

siden det høres ut som om det er darlingen min du beskriver her, så krysser jeg fingerne for at jeg også engang får ring på fingern og TRE barn da [:D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: ToveMora31

siden det høres ut som om det er darlingen min du beskriver her, så krysser jeg fingerne for at jeg også engang får ring på fingern og TRE barn da [:D]

Hehehe, skal ikke se bort i fra det[:D]

Tror ikke det finnes den rette, den eneste.
Man møter noen og dere holder ut i hverandres selskap. Og man utvikler et forhold til hverandre.

Høres jeg litt negativ ut.. hmm.. kanskje. Men jeg tror ikke på kjærlighet lengere.

Jeg hadde kjent min mann gjennom min daværende kjæretste i flere år, men han levde da et liv som ikke var noe for meg.
Han tok seg sammen, og forandret seg selv og utseende totalt. Når det ble slutt mellom meg og x'n, så begynte jeg og han som nå er mannen min å gå sammen som venner. Det var først når ei venninne kom bort til meg på fylla og spurte hvem han kjekke jeg pratet med var... Da fikk jeg endelig opp øynene og tenkte "ja han er kjekk, og jeg liker ham i grunnen som mer enn bare en venn". Når jeg fikk sett ham i baroverkropp (veltrent, sommerbrun og fin) [8D] da ble jeg virkelig gira...
Enden på visa er at vårt vennskap utviklet seg til kjærlighet, og nå har vi 2 barn og er gift.
Tror et godt forhold inneholder mye vennskap ++

at det finnes bare en rett tror jeg ikke.. man kunne sikkert hatt det bra med flere ...

men jeg elsker mannen min og vil dele livet mitt med han dermed kaller jeg han den "rette" fordi han er den eneste jeg vil ha[:D]

Tja tror at hvis man har vært sammen med noen(....mener ikke mange) så meker man forskjell idet man virkelig har funnet den rette[;)]

Mener ikka at det sier pang med en gang....man må jo bli kjent....men da man blir kjent med "the man" så bare vet man det! Finnes ingen hverken over eller ved siden av[:D]

....men ikke alle får oppleve dette[;)] Fordi jeg tror mange lar ting skure og gå og ikke tror det finnes "noen rette"[:D]

ORIGINAL: _WannabeTari_

jeg bare vet at gubben er den rette..

har aldri klart å forklare det , men jeg bare vet at vi hører sammen..[:)]

Signerer

Jeg føler nå at mannen min er "den rette" og at vi kommer til å bli gamle sammen. Men man vet adlri hva som kan skje, og brått er ikke ting sånn lenger..

Jeg tror man kan møte den rette flere ganger jeg[:D] Skjærer det seg med mannen, så er det ikke umulig å møte en ny en man blir like glad i..[:D]

Back
Topp