Ang delt barnetrygd...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Vet ikke om noen husker at jeg ble fratatt barnetrygden min fordi BF og jeg har flytta fra hverandre... Var mange som mente at vi skulle ha halv BT hver...

Kan bekrefte at det er feil. Jeg har fått innvilget BT igjen og vi får hver vår HELE BT... Altså 970,- hver...

Så da var ikke det noe mer å lure på... hehe[:D]

da må d være noe galt??? [&:] om d er delt omsorg skal jo de 970 deles etter hva d står i regelverket[&:]

hmm men om d er rett så er d vel rett..[:)]

ORIGINAL: supermamma22

da må d være noe galt??? [&:] om d er delt omsorg skal jo de 970 deles etter hva d står i regelverket[&:]

hmm men om d er rett så er d vel rett..[:)]

Aner ikke jeg, men når jeg ble fratatt min del, fikk pappan dobbel. Det er jo riktig, for da er jo han eneforsørger på papiret. Når jeg søkte nå, kryssa jeg både på delt og utvidet og vi får en BT hver... Mer enn det vet ikke jeg...

Hørt om fler også som får hver sin fulle ved 50.50.

Vi har 50/50 omsorg og barnetrygden deles...Jeg fikk hel bt i noen mnd pga en feil og det måtte jeg betale tilbake.... Ville ha sjekket det om jeg var deg... Det regnes som din feil om du får for mye, selvom NAV har gjort en feil (for som vi alle vet så gjør ikke NAV feil)

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Vi har 50/50 omsorg og barnetrygden deles...Jeg fikk hel bt i noen mnd pga en feil og det måtte jeg betale tilbake.... Ville ha sjekket det om jeg var deg... Det regnes som din feil om du får for mye, selvom NAV har gjort en feil (for som vi alle vet så gjør ikke NAV feil)

Nei, for all del, må ikke finne på å si at de tar feil... Var forresten deres feil som gjorde at jeg ble fratatt min...

ORIGINAL: PrinsessaMi

Nei, for all del, må ikke finne på å si at de tar feil... Var forresten deres feil som gjorde at jeg ble fratatt min...

Jeg fikk hele kr 500 i strafferabatt siden de ikke hadde gjort en feil, men i sympati. I tillegg så sendte de meg en regning på hele 330000kr i stedet for 3300kr....Snakker om trykkleif! De ba ikke om unnskyldning engang....

Men sånn er det;
Gjør de en feil så er de bare mennesker, gjør vi en feil så er vi kriminelle[8D]

ORIGINAL: PrinsessaMi

Jeg fikk hele kr 500 i strafferabatt siden de ikke hadde gjort en feil, men i sympati. I tillegg så sendte de meg en regning på hele 330000kr i stedet for 3300kr....Snakker om trykkleif! De ba ikke om unnskyldning engang....

Men sånn er det;
Gjør de en feil så er de bare mennesker, gjør vi en feil så er vi kriminelle[8D]

Veldig enig i den...

Back
Topp