Ang dåp

peppagris

Betatt av forumet
Vi skal ha dåp neste mnd og vi skal holde det i barnehagen til han eldste. Vi skal servere kylling gryte som min man skal lage og snitter. Den gryten passer best å spise fra skåler men må jo ha fat til snittene. Tenkte å dekke bordet med fat med skål opp på om dere skjønner så kan folk ta litt av begge deler. Men så kommer problemet, jeg har bare nok fat til alle men ikke nok skåler. Blir det for simpelt å bruke papp service?

Vi skal ha dåp neste mnd og vi skal holde det i barnehagen til han eldste. Vi skal servere kylling gryte som min man skal lage og snitter. Den gryten passer best å spise fra skåler men må jo ha fat til snittene. Tenkte å dekke bordet med fat med skål opp på om dere skjønner så kan folk ta litt av begge deler. Men så kommer problemet, jeg har bare nok fat til alle men ikke nok skåler. Blir det for simpelt å bruke papp service?
Nei jeg synes det går fint med papp.
Det finnes jo så mange fine skåler og tallerker i papp også nå ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg handlet inn til fest på Nille en gang. Da hadde de fine hvite plast-tallerkener som så helt "ekte" ut...de hadde mye fin pynt også:)

Jeg er ikke glad i papp og iallefall ikke å mikse. Må være enten eller. Hvis du har to typer skåler ville eg heller bandet og satt annen hver ulik skål.

Tror heller jeg hadde kjøpt et sånn billigservise på IKEA jeg, de billigste er jo nesten ikke dyrere enn papp (jooooda, men veldig billige :-) )

Jeg har akkurat samme dilemma. Tenker å prøve og finne noen fine papp eller plastskåler, med mindre noen jeg kjenner har nok antall skåler jeg kan låne.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Vi skal ha papptalerkner.. :P men så gjør vi det veldig enkelt hele veien :)
Vi ska ha d hos svigermor, egentlig vurderte vi å droppe selskap pga dårlig råd...
For våre nærmeste e over 30 til sammen :P
Så vi serverer taco på papptalerkner ;)
Svigermor har ikkje oppvaskemaskin :P så då e d d greiaste ;)

Jente 27.07.13 <3

Back
Topp