Ang Crinone

Quotequeen

Gift med forumet
Spør her inne ettersom jeg regner med at det er her inne de fleste med erfaring fra bruk av det befinner seg, så håper ingen tar seg nær av dette.

Dere skjønner det at legene har sagt at jeg skal starte på crinone den dagen jeg vet jeg er blitt gravid igjen (noe som ikke er like lett da) For og prøve og forhindre flere SA.

Så i dag spurte gubben min meg om noe jeg ikke kan svare han på, og ettersom jeg ikke vet selv så spør jeg dere om det samme som han spurte meg om slik at jeg kansje kan svare han senere.

Hans spørsmål var som følgende:

Kan man ha samleie osv når man bruker crinone?

Håper noen kan svare på det spørsmålet slik at vi vet til vi en gang i tiden kommer oss så langt at jeg får starta på det

Ja du kan ha samleie men det varierer nok veldig om ein blir påvirka av crinone. Eg synest ikkje det var nåke godt. Var veldig sår og det gjorde vondt..

Men det kan jo kanskje komma av graviditeten og. Har nett slutta med crinone, så håpar det blir bedre no[;)]

Ok tusen takk for at dere gadd svare meg jenter da vet jeg at jeg kan svare han med at man kan ha det men at det ikke er sikkert at det blir så fristende paga utflod osv

ORIGINAL: Nesing

Jeg vil anta at det ikke er noe i veien for at dere har sex selv om du eventuelt bruker Crinone, men som de andre jentene skriver kommer det gjerne ut myyyye rester av Crinone. Det kom som store klumper hos meg og jeg var generelt temmelig sår i slimhinnen. Derfor tror jeg aldri jeg hadde orket/klart å ha sex i den perioden. Jeg brukte dobbel dose til og med uke 12 av svangerskapet fordi jeg har påvist progesteronsvikt. Hos meg hjalp det nok, selv om jeg mistet en tvilling i uke 5/6. Den andre er i dag høyst levende. Håper dere får bruk for Crinone´n. Lykke til videre med prøvingen på nummer fire (er det ikke nummer fire dere prøver på?)! [:)][:)]

Tusen takk for det [:)]

Ja er nr 4 vi prøver på nå

Back
Topp