Ang Crinone?

*Carrie*

Forelsket i forumet
Det kjennes ut som jeg har en begynnende soppinfeksjon, og jeg lurer litt på om det er slik at en kan få det av crinone gel? Har hatt det en gang før, og da gikk jeg på antibiotika så det er ikke akkurat noe jeg pleier å ha...

Hm...usikke på dette jeg har ikke hatt soppinfeksjon. Men med Crinone så kan det jo være at du reagerer litt på den, og da snakker vi mer om eksem, og at et blir ømt pga dette. Og at det kommer Crinone ut det er helt normalt, det er noe griseri.

jeg hadde også en del kløe der nede, vet ikke hvordan du kjenner dette her jeg,
men det kaqn nok bare være crinone som irriterer litt også

Crinone kan gi litt irritasjon ja, så håper det er det du merker og ikke soppinfeksjon.
Hadde litt irritasjon her og.

Sånn hadde jeg det også. Reagerte mye på crinone og trodde som du at det var sopp. Klødde, svei og ble veldig sår etterhvert. Sa fra på klinikken etterpå og har fått progestan istedet fordi jeg tydeligvis ikke tålte crinone. Brukte det heldigvis bare 14 dager, hadde ikke klart å bruke det så lenge som Nesing.

Hvis det blir for ille så ring klinikken og be om å få progestan isteden.

Da er det nok sikkert at jeg reagerer litt på crinone ja. Får se det ann noen dager. Har jo testedag på fredag, og hvis blodprøven er negativ skal jeg vel slutte. Om den er positiv får jeg kanskje høre om jeg kan bytte til noe annet.

kan ikke huske at jeg hadde kløe,men ømt og ekkelt var det, følte meg helt "gåen" der nede[:'(]

Huff, jeg skal begynne med Crinone til onsdag.. håper ikke jeg reagerer så veldig på den da[&:] Har vært endel plaga med soppinfeksjoner i perioder tidligere[:@][:'(] Heldigvis lenge siden nå[:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Jane2

Huff, jeg skal begynne med Crinone til onsdag.. håper ikke jeg reagerer så veldig på den da[&:] Har vært endel plaga med soppinfeksjoner i perioder tidligere[:@][:'(] Heldigvis lenge siden nå[:)]

fikk du valget mellom crinone og progestan kapsler?? eller ble d automatisk crinone?

Det stod progestan på det arket jeg fikk, men da hun så det strøk hun over og rettet det til crinone. De var begynt å bruke crinone i stedet nå, sa hun[&:]

Back
Topp