Ang bytting av sete ved kollisjon

Kaffikoppen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Jeg lurer på om setet må byttes dersom bilen i dag ble rygga på (min bil med sete i stod i ro), den andre rygget i oss... Må jeg da bytte ut barnesete eller er det ved høyere fart? (vet ikke hvor fort han rygga, men rygging er jo rygging så det går jo ikke kjempefort).

Jeg er for bytting etter kollisjon uansett hastighet eller type kollisjon. Får det jo dekket på forsikringen så ser ingen grunn til ikke og bytte.

Men er det ikke all kollisjon over 7km/h dem sier da tro.? (husker ikke sikkert altså)

ORIGINAL: halt0

Er det ikke 25km/t de sier man skal ha kollidert?

stemmer, så om han som rygga i deg hadde 25 km eller mer, så skal sete byttes.

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Jeg er for bytting etter kollisjon uansett hastighet eller type kollisjon. Får det jo dekket på forsikringen så ser ingen grunn til ikke og bytte.

Men er det ikke all kollisjon over 7km/h dem sier da tro.? (husker ikke sikkert altså)

jeg er veldig enig med bytte uansett, men jeg tror forsikringsselskapene kan kreve at farten må ha vært 25 km dette fordi det er anbefalningen som kommer fra trygg trafikk.

Ok! Takk for svar![:)]
Tror ikke han rygga over 25 kmt, men får vell ringe og høre med forsikringa da![:)]

jeg spurte da vi kræsja i vinter, smalt sidelengs inn i en bil.. men farten var så lav at takstmannen ikke så det som nødvendig å bytte ut setet..

ORIGINAL: Dollface

jeg spurte da vi kræsja i vinter, smalt sidelengs inn i en bil.. men farten var så lav at takstmannen ikke så det som nødvendig å bytte ut setet..

Ok, da er det sikkert det samme her.. var ikke snakk om stor fart i d hele!

Back
Topp