Ang bursdagsfeiring... LANG

Det var som

Elsker forumet
Jeg begynte å tenke på hvordan jeg skulle ordne burdsags feiringen til trym allerede i januar... Men alt jeg foreslo for mamma var visst dårlige ideer[&o]

Problemene er at det er noen i familien som ikke kommer så godt overens, og siden jeg har en veldig liten leilighet, er det ikke plass til så mange her[&o]

Siste muligheten min ble direkte slaktet av mamma tidligere i dag. Satte meg da bare ned og gråt mine salte tårer... Følte meg så utrolig mislykket, og rett og slett som en dårlig mor[:(] Bursdagen er til søndag, og jeg er super stresset!

Dette er jo Trym's første bursdag, og jeg har lyst til å invitere mine tanter og onkler med barn... Blir ganske mange... Og som sagt jeg har ikke plass..

Tenkte at jeg i morra skulle ringe en kafe her, som ligger i et nydelig tur område, og spørre om det er mulig å reservere et bord, kjøpe en kake til å ha på bordet, og et par kanner kaffe... Så tenkte jeg å bare sende sms til alle jeg vil skal komme om at Trym og jeg er der fra kl da til da, og om de vil komme og hilse på... (da kan de kjøpe brus, mer kaffe, andre kake stykker, baguetter ol etter behov)...

Dette er kafeen jeg var på når riene satte igang, og jeg fødte den dagen[:)] Så det hadde jo vært litt morro å være akkurat der[:D]

Hvordan hadde dere reagert på å bli invitert i en slik bursdagsfeiring???

Takk for at du leste, håper du ikke sovnet midtveis[&:]

ORIGINAL: fanitulla

GENIAL LØSNING!!!!
synes det hørtes kjempe bra ut jeg...

og da er det heller ikke noe stress på noen av de som du ber. liker de seg ikke kan de reise lixom...
(nåja, det kan man uansett, men enklere for dem da...)
oxo slipper du å rydde etter dem etterpå[:D]

Weeeeeeee, da gjør jeg det sånn!!!

Og ja... Ikke sant, så kan ingen bli sure eller no'[;)]

ORIGINAL: jonesie

jeg syntes det var en veldig fin idè, men er du sikker kafèn er åpen den dagen? Jeg hadde ihvertfall kommet [;)]

Syntes det er dårlig gjort av moren din å oppføre seg sånn, og ikke minst at slektningene dine ikke kan komme over ens. Slik er det i min familie også, og den ene slektningen klarer bestandig å lage bråk for oss hele tiden. Kjempe egoistisk og selvopptatt og hun forskjellsbehandler barnebarna sine noe inn i granskauen! Jeg er nesten GLAD hun ikke kommer i dåpen til dattera mi!

surt at det skal være sånn!!!
mamma er et kapittel for seg selv, er veldig glad i ho, men er så ubetenksom iblant[&o] Har ikke kommet med noen andre forslag, bare rakket ned på mine[:'(]

ja, den er åpen på søndager, men vet ikke om det går an å reservere bord[&:]

jeg syns det hørtes veldig koselig ut.. SPESIELLT siden du fikk rier der[;)]

Back
Topp