Ang bunad og 17. Mai

kosemor

Glad i forumet
Prøvde bunaden idag.. Begynte vist å bli småtrang over magen. Kunne dra den litt opp over magen, men da vart den så høyt over bakken foran at det ble ikke kjempe fint. Tror jeg må tenke på annet tøy til den dagen gitt.. Passer dere bunaden nå? Hva skal dere bruke på 17. Mai

Bunaden?? HOHO, komme ikke oppi den. Har fått stooor mage så passer ikke noen klær. Men HELDIGVIS har jeg en kjole som jeg kan bruke, elastisk, hehe, som funker bra til sånne begivenheter...

Tar ikke sjangsen, regner med det blir slitsom for magen :P
Skal ha en maxikjole men sliter med å finne noe som er pent over :(

Nei bunaden kan jeg bare glemme. Mor mase på meg at jeg må bruke den men tør ikke engang å prøve den.

Jeg er litt spent.. Livet på bunaden min er veldig høyt, så det skal jeg jammen meg sjekke i morra om jeg får den på meg ;) Skal i konfirmasjon 5. Mai, så noe må jo jeg ha på meg og :P

Har ikke prøvd den enda, skal i konfirmasjon 5 mai så jeg burde jo absolutt tenke på å prøve den snart :-P Tviler på jeg får på meg min, jeg har et "bånd" som går over magen som ikke kan slakkes ut men jeg håper jeg klarer å presse meg nedi min søster sin.

Jeg bruker ikke bunad på 17 mai, men skal i konfirmasjon både 4 mai og 11 mai. Så er litt spent på om jeg kommer inn i den. Tviler sterkt, men jeg skal da prøve :)

IKKE SJANGS!! Men ett åringen blir fiin i sin vossabunad <3 gleder meg til å kle henne opp på 17 mai!

Tror faktisk jeg skal prøve jeg også. Den har jo alltid vært litt løs, har ikke vokst siden jeg var 14, så det kan jo hende det går?

Min passer. Det vil si at jeg får den på, men fy søren så ubehagelig det ville vært å gå med den hele dagen.. Skjer bare ikke. Så her må jeg ut på shopping og finne en fatsodress nå snart :)

Jeg får den på, men gidder ikke. Kommer til å dø av heteslag om jeg skal bruke den.... Vet ikke enda hva jeg skal bruke.

Back
Topp