Ang. bukplastikk.

Det er vel anbefalt å vente ett år i allfall tror jeg, men det går jo an å prøve [:D]

Jeg sendte inn henvisning i desember(eller legen min da[8D]), var på konsultasjon i februar, og går nå og venter på operasjonen.
Legen jeg var på konsultasjon til sa at det ikke var et krav å være ferdig med svangerskap, men at de ikke kunne garantere at resultatet holdt seg om man ble gravid senere.

Jeg har hele tiden fått hørt man må ha to cm heng, det har ikke jeg, men jeg prøvde alikevel og får alt dekt.
Magen min er sånn som du beskriver din, delte muskler og sånn kul som gjør at jeg ser gravid ut og masse fæl løshud [&:]

Du finner masse god info her inne: http://www.bukplastikk.com/ [:D][:D]

Har foresten forberedt fastlegen min om at jeg dukker opp i løpet av sommer, og forlanger da at ho henviser meg videre.
Ho har allerede kikka på magen min, og jeg har hennes dypeste medfølelse[&o][8D]

jeg spurte og om dette for bare en mnd siden, var da gravid men spurte om hvor lang tid etter fødsel det burde gå før man
tenker på å søke.
Fikk beskjed om minst 1 år pga vekten skulle stabilisere seg best mulig.
og at de ser på heng, og så ser de på hvordan det påvirker deg mentalt og hvordan vekten er blitt.

så tvi tvi, håper du får det dekket..[:)]

Back
Topp