Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
den siste mnd har jeg flasset endel på brystvortene mine, de har blitt mye større og nå klør de som bare f***....
Er det fordi de har vokst og blitt større???
Har også begynt å lekke endel i ny og ne, er det sammenheng??
jeg og synes mine er tørrere og flasser litt... sukk. Mye man skal igjennom når man er gravid.
I tillegg lekker jeg også litt om natta.
Har ikke noe godt svar til deg, men tipper det har en sammenheng med både lekkasje, og at det er kaldt ute og varmere inne, sånn at huden jevnt over er tørrere. Samt hormonene i kroppen som også spiller inn.
Jeg skal kjøpe meg brystvortekrem og smøre om kvelden heretter. Må jo prøve det meste [:D]
Kan det være melken som lekker som ser ut som flass når den størkner??
Det er brystvortene som flasser!Kan dra av flak, sånn som når jeg er solbrent...
Jeg flasset mest for tre-fire uker siden, når brystvortene vokste mest...
Samme her også.
Jordmor sa til meg at det er lurt å nevne for legen neste gang fordi det er lett å få sopp mens man går gravis og da er det lurt å forebygge dette før amming.
Ellers helt ufarlig. Det var ekstremt de første 4 månedene, nå er det utholdelig!
Har også brukt brystvortekrem. Du får kjøpt det på de fleste apotekene.
Mine er også blitt flassete etter at jeg de har begynt å lekke, tror det er derfor. Jeg lekker såpass mye nå at jeg blir nødt til å gå til anskaffelse av amme-innlegg, noen som vet hvor man får kjøpt det???