ang bryllupsgave!

ORIGINAL: Pompi

Den kan være innpakka den. Jeg har i hvertfall gjort det før[8D]
Hvis du ikke kjøper en bil da

HAHAH, det gjør jeg nok IKKE [8D]

jeg ville ha pakket inn gaven, men mange som mener at det er bortkasta, for brudeparet får jo ikke pakket ut gava selv og da slipper man jo unødvendig papir og gaveutpakkerne får mindre å gjøre.. 

den kan være innpakka, men det er jo enklest om den ikke er det - brudeparet pakker jo ikke opp uansett, det er det noen andre som gjør som oftest. men om du ikke pakker inn så er det viktig med et kort slik at det vises at pakken er fra deg=)

ja for den må pakkes opp FORSIKTIG!!, så lurer på å ikke pakken den inn..

skrive ett stort kort eller noe [:D]

Jeg syns det er greit med en gave eske eller gave pose, som er lett å åpne [:)]

er så mye kjedelige "regler" når dte kommer til bryllupp altså. Kjenner jeg får helt spader av det der "3 bryllupp" . Alt skal være så likt at jeg kreperer av kjedsomhet. Pakk den inn og skriv en stor "FORSIKTIG" PÅ DEN :) [:D][:D]

He,he...jeg får også litt mark av sånt [:D] Var i et bryllup engang hvor pakkene rett og slett ikke ble pakket opp under festen (brudeparet gjorde det selv i dagene etter bryllupet)!! Så befriende herlig, og man slapp det der *hvem har gitt hvilken gave* styret [:D]

Var også gjest i et bryllup engang hvor jeg ble spurt om å være gave-opp-pakker (eller hva det nå heter) og makan til styr!! Koste meg ikke så veldig akkurat, mens de andre mingla og drakk sjampis, stod jeg og ei venninne og svetta og banna!! haha

Så hadde definivt bare puttet den i en gavepose ja!

Back
Topp