ang bryllup...se her!!!!

lui

Glad i forumet
Søstera mi giftet seg i desember på kontor,å jeg var hennes forlover...
Nå har vi fått invitasjon for bryllupsfesten 26 februar... Ringte henne for å høre hvordan di hadde planlagt hvordan dagen skulle være..Å hvem som skulle være toastmaster. Da sa hun at di ikke skulle ha toastmaster, å jeg sa hvem skal da lede å styre dagen? Joda,hun sa da at det var forloveren(altså meg) som skulle ta seg av leker å diverse ting. Ble ganske satt ut,da hun aldri har spurt meg å nevt dette for meg. Synes dette høres ganske rart ut. For min opggave er jo kun å være forloveren hennes,å han en tale/dikt eller sang i festen. Jeg sa til henne at jeg kommer ikke til å styre showet,da det ikke er MIN  oppgave! det er jo deres bryllup å hun og mannen må planlegge dagen. Siden di velger å ikke ha toastmaster. Hva mener dere er det riktige?????

dytt

Jeg hadde gjort det for min søster om hun hadde spurt[:)]

ORIGINAL: lillemy2000

Jeg hadde gjort det for min søster om hun hadde spurt[:)]

Jeg syns det blir rart å forvente at man skal gjøre sånne ting, uansett om det er søster eller ikke. Jeg syns det er vanlig å spørre om en sånn tjeneste.

Jeg hadde gjort mye for gode venninner og søsteren min - men å arrangere leker i et bryllup er ikke noe jeg hadde likt å gjøre.

ORIGINAL: merete_80

Jeg syns det blir rart å forvente at man skal gjøre sånne ting, uansett om det er søster eller ikke. Jeg syns det er vanlig å spørre om en sånn tjeneste.

Jeg hadde gjort mye for gode venninner og søsteren min - men å arrangere leker i et bryllup er ikke noe jeg hadde likt å gjøre.

Enig!

det er merklig å ikke spør om slikt først.

Nei, det hadde jeg virkelig ikke gjort. Hadde bedt de få seg en toastmaster. 

Synes det var frekt å bare anta at du skulle gjøre det uten å spørre om du hadde lyst.
Jeg var forlover i sommer og hadde gjort hva som helst for hun som giftet seg selvfølgelig, OM hun hadde spurt meg.

ORIGINAL: DenicaD

Enig!

det er merklig å ikke spør om slikt først.

Nei, det er en toastmaser sin oppgave, ikke deg som forlover..

Enig.. Jeg hadde nok reagert på samme måte som HI gjor...

Hvorfor må man være så tradisjonell? Du har jo ikke mange oppgaver som forlover. Men synes hun burde ha spurt deg, ikke bare forventet.

Jeg hadde sakt at det gjør jeg ikke.

Beklager.

jeg ville hjulpet dem med å finne en egnet toastmaster 

Back
Topp