Ang brukte ting...

Tommeliten

Glad i forumet
en bekjent sa at hun hadde arvet flasker... og det er jo helt greit.... men hun hadde også arvet flaskesmokker og vanlige smokker... da tenker jeg æsj... de skal jo skiftes med gjenvne mellomrom. litt kjip eller?

æsj..! noe må man jo kjøpe nytt da...! [8|]

usj.. [:'(] 
hadde ikke hatt noe problem med å arvet flasker.. men smokker og flaske-smokker.. dem hadde gått i søpla!

alle mine flaskesmokker som jeg hadde til første mann, er selvfølgelig kastet !!! føler silikonen blir så rar når den ligger litt uten å bli brukt.

Kunne arvet flasker, men hadde byttet ut tuttene. Kommer til å bruke flasken jeg har nå til nestemann, men kaster jo tuttene

jeg ga bort noen flasker etter sander med tutt...
men han brakk seg når han så de da så de var knapt brukt mer heller prøvd...
arvet noen dr.brown flasker selv med tutter da kjøpte jeg nye...

æsj... eg hadde aldri gjort det. personlig liker eg at alt er nytt og reint til gullet mitt.

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Tommeliten

en bekjent sa at hun hadde arvet flasker... og det er jo helt greit.... men hun hadde også arvet flaskesmokker og vanlige smokker... da tenker jeg æsj... de skal jo skiftes med gjenvne mellomrom. litt kjip eller?

Æsj[:'(] I mitt hode er det som å arve tannbørster[&:]

helt enig.. æsj[:'(]

Flaskene etter Sandra skal jeg bruke igjen, men med ny tut ja..selv om de er søsken.
Hadde i allefall ikke brukt brukte tuter etter andre folk!

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Tommeliten

Æsj[:'(] I mitt hode er det som å arve tannbørster[&:]

Grøss - ja også sko [:'(]

Jag har absolutt ingen problemer med å arve ting, men ett sted går grensen! Gav vekk en haug med smokker som jenten min aldri hadde brukt og som lå i pakken sin enda, men regner det som noe annet... Hadde heller ikke brukt fillete eller flekkete klær f.eks. Gjenbruk er flott, men hygiene og sikkerhet går først...

Back
Topp