Ang bostøtten * Tatt fra husbanken sine sider*

*mumfie*

Elsker forumet
.08.2010
Bustønad - utbetaling august 2010

Bustønaden for juli blir sendt ut tysdag 10. august, saman med skriftleg vedtak. Dersom du har spørsmål knytt til utbetalinga, ber vi deg om å vente til du får melding om vedtaket i posten. I vedtaksmeldinga vil det gå fram kva grunnlaget for utrekninga av bustønaden er.

Utbetalinga denne gong vil for mange søkjarar vere litt lågare enn utbetalinga for ein månad sidan. Grunnen til dette kan vere at det no, for dei fleste søkjarar, er likning for 2009 som er lagt til grunn, og ikkje likning for 2008.

Har du fått lågare bustønad enn tidlegare, vil grunnen òg kunne vere at frå og med dette vedtaket vil overgangsordninga, gjeldande frå juli i fjor, bli trappa ned med 20 prosent. Nokon vil òg oppleve at med nedtrappinga blir bustønadbeløpet mindre enn minsteutbetalinga på 300 kroner per månad, og dermed ikkje bli utbetalt.

Bustønaden er ei strengt behovsprøvd ordning som er meint som eit bidrag til husstandar med låg inntekt og høge buutgifter. Det er altså ikkje slik at bustønaden aukar frå år til år, slik som t.d. pensjonar gjer, men alltid bli utrekna ut frå det faktiske forholdet mellom inntekt og buutgift for deg og din husstand.
Opprettet: 10.08.2010 - Sist oppdatert: 10.08.2010

Da vet dere det [;)]
 
Whaaat!?!?  Fy f.. Da er det derfor jeg ikke har fått en dritt idag da.. Ikke at jeg får mye fra før... Arg..
 
hmm sier du det altså? kan det være de 800 kr som er kommet inn på konto. Jeg pleier å få 2000..Fader så kjipt asså
 
Back
Topp