ang bostøtte og kontantstøtte.....

LilleMusMei

Forumet er livet
minsker bostøtten når en får kontantstøtte?
eller har det ingen innvirkning?
 
Ingen innvirkning som jeg kunne skjønne utifra regnskapet deres iallefall.
 
min minsket ikke den gangen jeg fikk ks. var og fikset litt på bostøtta mi for litt siden, og da fikk jeg beskjed om at selv om jeg begynte i ny jobb nå og tjente mer enn jeg har nå, så skulle jeg ikke si ifra. de gikk etter likningen og det kom til å gå automatisk...
 
ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: stressa_mamma

min minsket ikke den gangen jeg fikk ks. var og fikset litt på bostøtta mi for litt siden, og da fikk jeg beskjed om at selv om jeg begynte i ny jobb nå og tjente mer enn jeg har nå, så skulle jeg ikke si ifra. de gikk etter likningen og det kom til å gå automatisk...


det var jo merkelig. har fått motsatt beskjed jeg. når inntekta økes skal man gi beskjed

 
det var det jeg mente og. jeg spurte så mange ganger at hun til slutt forklarte det samme på en måte selv Paris Hilto ville skjønt..
 
ORIGINAL: stressa_mamma

ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: stressa_mamma

min minsket ikke den gangen jeg fikk ks. var og fikset litt på bostøtta mi for litt siden, og da fikk jeg beskjed om at selv om jeg begynte i ny jobb nå og tjente mer enn jeg har nå, så skulle jeg ikke si ifra. de gikk etter likningen og det kom til å gå automatisk...


det var jo merkelig. har fått motsatt beskjed jeg. når inntekta økes skal man gi beskjed


det var det jeg mente og. jeg spurte så mange ganger at hun til slutt forklarte det samme på en måte selv Paris Hilto ville skjønt..

 
eg ringte dem rett etter at eg begynte å få kontantstøtte, og fikk da beskjed om at så lenge dem
går etter siste års likning så trengte eg ikke si fra om noe.. men om dem gikk etter inntekten fra
mnd til mnd så ville alle slike ting ha innvirkning....
 
Back
Topp