ang. blandin av pregnylen

VilSåGjerne

Forumet er livet
såg på dette i ste og lurer no på en ting.

de glassene med "vann"

det er vann i tuppen og litt på bunnen på de..... hva gjør eg då?

eeeeeeeeeeeeeeeeee opp[:)]

ORIGINAL: Sess1976

Er det eggløsningssprøyten? Vann??? [;)]

ja det er det. vann og vann,vet ikke ka d e,e værtfall blankt hihhi[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Er det eggløsningssprøyten? Vann??? [;)]

ja det er det. vann og vann,vet ikke ka d e,e værtfall blankt hihhi[:D]

Hehe...jeg bare trakk opp vesken i sprøyten og slapp den så ut i neste ampull, da det var blandet så trakk jeg opp det og slapp det så ut i den siste ampullen..da var det bare å trekke det opp på nytt og stikke i magen..[:)] Kan ikke huske hvordan dette "vannet" så ut jeg nei, blankt ja, men om det var i toppen eller bunnen husker jeg ikke. Var så opptatt av å gjøre det riktig den gang at jeg husker ikke nå, var vel litt nervøs da ser du..[:)]

skal nok få d te på ett vis[:D] eg skulle bruke to glass med pulver og en med vann. men når eg åpner den med ann blir det vann ibegge deler på den vist du skjønner[:D]

Jeg også hadde en med vann og to med pulver...tror jeg skjønner hva du mener[;)] Det skal sikkert være sånn, så det går nok helt fint...du skal sette den i kveld eller?

Jeg også hadde en med vann og to med pulver...tror jeg skjønner hva du mener[;)] Det skal sikkert være sånn, så det går nok helt fint...du skal sette den i kveld eller?

ja,den settes kl 2100 i dag. men eg knekker den der med dette merke rundt sant?

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Knipse litt forsiktig i ampullen, så vannet kommer i bunnen [;)]

Og når du skal åpne de, ikke trykk for hardt, så du knuser hele flaska, slik som jeg gjorde [8D]

hihi[:D] takk, skal prøve å være forsiktig hihi[:D]

OK du knipser med fingrene på toppen slik at all vesken detter ned i flasken og toppen blir tom, så kan du ta av toppen på flaska, bryte den av med en liten tings jeg håper du har fått med. Dersom ikke så pass på fingrene når du brekker av toppene, bruk noe rundt fingrene så du ikke sjærer deg, første gang jeg gjorde dette skar jeg meg i tomlen slik at min mann måtte sette sprøyta.

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Knipse litt forsiktig i ampullen, så vannet kommer i bunnen [;)]

Og når du skal åpne de, ikke trykk for hardt, så du knuser hele flaska, slik som jeg gjorde [8D]

Jeg knuste en del av flasken jeg også ja..[;)] Men heldigvis ikke sånn at vesken rant ut

Back
Topp