Ang. blødninger i svangerskapet

Bjørnemor89

Betatt av forumet
Jeg har siden onsdags morgen fått små mengder brunt blod i truseinnlegget og på papiret når jeg tørker meg (var bittelitt lys rosa blod første dagen). Jeg har ikke hatt smerter og mengden har ikke økt. Har lite symptomer på svangerskapet, men det hadde jeg forrige gang også da jeg gikk med tvillinger.
Spørsmålet mitt er da: hvor lenge ville dere ha ventet med å oppsøke lege? Vet jo at det er "vanlig" å oppleve litt blødninger i begynnelsen uten at det betyr noe, men jeg blir litt smågal av å ikke vite om alt er ok eller ikke :/ Man tenker jo med en gang det verste..

Jeg har også hatt blødninger innimellom i alle de her ukene. Håper jo det gir seg snart, men legen driver og betrygger meg hele tiden. Fikk tidlig UL pga SA i sommer, og fikk se bankende hjerte 7+1. Så prøver jeg å betrygge meg selv med det da, når det har blødd litt i ettertid. Jeg spurte han hvor bekymra jeg skulle jeg ved sånne blødninger videre, og det syns han jeg bare burde la være med - han hadde jo sett liv og tjohei ;)

Ææh, ble nettopp mer blodrødt og jeg har litt murringer i magen :( Tenker jeg ringer legevakten i morgen og hører hva de sier

Jeg har også hatt blødninger innimellom i alle de her ukene. Håper jo det gir seg snart, men legen driver og betrygger meg hele tiden. Fikk tidlig UL pga SA i sommer, og fikk se bankende hjerte 7+1. Så prøver jeg å betrygge meg selv med det da, når det har blødd litt i ettertid. Jeg spurte han hvor bekymra jeg skulle jeg ved sånne blødninger videre, og det syns han jeg bare burde la være med - han hadde jo sett liv og tjohei ;)
Fint å vite at man kan blø, og det allikevel er liv :)
Er vel bare det at siden jeg ikke blødde noe sist så føles det så unormalt

Ææh, ble nettopp mer blodrødt og jeg har litt murringer i magen :( Tenker jeg ringer legevakten i morgen og hører hva de sier
Uff, jeg ville tatt den telefonen ja. Blir ikke noe bedre av at du går rundt og er bekymra!

Back
Topp