Ang. blødning

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det normalt med friskt blod + klumper nå i slutten, eller burde jeg ta kontakt med føden?

og hva gjør de evt med det?

Noen erfaringer?
 
Vet ikke. Sitter å lurer litt på det samme. Tror slimproppen gikk i dag. Der var slim, og både friskt blod, og noe som var mer brunlig på farge. Har ikke ringt til noen da. Var liksom mest slim og litt blod.
 


Ra2 skrev:
Vet ikke. Sitter å lurer litt på det samme. Tror slimproppen gikk i dag. Der var slim, og både friskt blod, og noe som var mer brunlig på farge. Har ikke ringt til noen da. Var liksom mest slim og litt blod.


Her var det mer tjukt blod på en måte.. med litt klumper i, blir aldri klok på hva som er hva så.. vanskelig å si

Det du fikk høres veldig ut som slimproppen da og det er jo ofte et godt tegn
 
Takk for svar :))

Hvis du har klumper med blod ville jeg ha ringt føden. Bare for å slippe å gå å bekymre seg. Det er neppe noe farlig, men det tar på å gå å bekymre seg.
 


Ra2 skrev:
Takk for svar :))

Hvis du har klumper med blod ville jeg ha ringt føden. Bare for å slippe å gå å bekymre seg. Det er neppe noe farlig, men det tar på å gå å bekymre seg.


Ja det gjør det, ringer nok å hører med de..
Har litt svake tak i rygg og mage så håper det utvikler seg til noe mer i løpet av natten
 


Hegevn skrev:


Ra2 skrev:
Takk for svar :))

Hvis du har klumper med blod ville jeg ha ringt føden. Bare for å slippe å gå å bekymre seg. Det er neppe noe farlig, men det tar på å gå å bekymre seg.Ja det gjør det, ringer nok å hører med de.. Har litt svake tak i rygg og mage så håper det utvikler seg til noe mer i løpet av natten

Spennende :)) Lykke til! Har selv hatt noen kraftige kynnere i kveld, men foreløpig ikke noe mer. Kanskje det blir 8.feb på oss begge ;)
 
Det beste er å ringe sykehuset for å vare på sikkre siden .
 


Anita89 skrev:
Fikk du ringt og hørt? Spent jeg:P Gjerne rett før fødsel på deg :D


Oi har visst glemt å oppdatere hehe..


Jeg ringte og de sa hvis det kom mer blod eller noe smertelignende ubehag i magen skulle jeg komme inn for sjekk, det hørtes ut som tegningsblødning sa de.

Ikkeno mer blod, bare brunt utflod som sikkert er rester av blodet fra i går samt litt seigt vannaktig slim seinere på dagen.. gudene vet hva det er tegn på, er så mye rart som kan komme ut derfra spør du meg
 
Godt du ringte da. Greit å slippe å bekymre seg. Det er jo egentlig et bra tegn med tegningsblødninger. Da skjer det kanskje noe snart :))
 
Ja jeg håper jo det skal skje snart er ganske møkkalei av at meldingene hagler inn av spørsmål som ''Er det noe nytt i dag da?'', ''kjenner du noe i dag?'' og ''nå må han komme snart''

Nesten så jeg får lyst å svare ''ja, jeg ligger å presser han ut akkurat nå faktisk'' hehe.. selv om jeg vet de spør fordi de bryr seg.. Irriterende alikevel! Litt hormonell ja
 
Back
Topp