ang bilstol

stinel

Glad i forumet
har kjøpt oss nytt sete i dag, men så lurer jeg på, når han sover i det, så henger huet litt, er dt farlig?? han er snart 11 mnd.. jeg liker IKKE at det henger, har prøvd å vippe dt litt ned, men går ikke så mye..

.....

Nei det er ikke farlig, men det går an å kjøpe en sånn nakkepute som støtter opp hodet. Barnas hus har det :)

hvilket sete? har du prøvd å stramme forankringsselene mer? (om det ikke er isofix da)

brio zento..  ja har stramma litt, men bilen er ikke så stor heller, å nå sitter jeg nesten med beina under haka :P  men får dra på barnas hus å kjøpe sånn nakke støtte, ;)

stinel skrev:
brio zento..  ja har stramma litt, men bilen er ikke så stor heller, å nå sitter jeg nesten med beina under haka :P  men får dra på barnas hus å kjøpe sånn nakke støtte, ;)

nei d var den plassen da... vi endte opp med å bytte bil når vi måtte ha ny stol.

Det er ikke farlig for ungen og om han skulle finne det ubehagelig, så sier han fra. Det sies at det er verst for oss foreldre når ungen sover med hodet hengende litt eller når de sitter med føttene bøyd. 

Hadde det vært ubehagelig eller farlig hadde de ikke sovet i timesvis i bilen. :)

Sett stolen bak passasjersetet? Det er visst tryggest også :)

Min gutt sov iallefall 40 av 60 mil slik i bil sist ferietur. Når han våkna var som han hadde sovet godt, ingen klager eller sutring.. De er mykere i skjelettet enn vi er, de blir ikke stiv på samme måte. De sitter jo på kne i timesvis og leker, jeg får vondt etter 3 minutt :p

takk for svar jenter ;) da slipper jeg å bytte stol igjen, hehe...   da er dt nok bare meg dt er værst for da :P hehe..

Back
Topp