Ang bilstol nr 2... Hvilken har dere?

FrøkenFryken

Gift med forumet
Vi har prøvd dette i bilen http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/9-18-kg/britax-hi-way.html

Vesla satt som støpt i det, god hvilestilling og det sto kjempe godt i bilen vår. Vi ender nok opp med dette tror jeg [:)] Besafe ble for bratt i vår bil [:)]

Besafe x3 combi. Rødt og svart.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

vi har britax multitech, sitter kjempe bra i det[:)]

Hvilket er det?

Fant det, vi prøvde det også. Hadde sååå lyst på det setet, men siden vi har to andre bilstoler i baksetet så hadde vi ikke plass [&o]

Ella skal arve den Besafe izi combi-stolen som Embrik har i kassebilen til Frode. Embrik har ActaGraco Cosmic Comfort i familiebilen, og me likar veldig godt begge dei seta. Skal kjøpe Britax two way elite til å ha i kassebilen er planen.....

ORIGINAL: ¤Mamselomsen¤

vi har den derrane akta graco Logico S eller hva den heter,som går opp til 13 kilo ellerno[:-] så trur ikkje vi treng å kjøpe no me d første...han e jo ikkje runda 8kg enda så..

lurer litt på om d går ann å bruke denna basen vi har no til neste modell..

Hvis selene på stolen begynner under skuldrene på gutten din så er han for lang for setet (minsta her er bare 6,7 kg. Men vi må bytte stol alikevel, hun er lang i ryggen)

Neste sete har ikke base på den måten, de har en støttefot [:)]

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: FrøkenFryken

Fant det, vi prøvde det også. Hadde sååå lyst på det setet, men siden vi har to andre bilstoler i baksetet så hadde vi ikke plass [&o]

Multi-Tech?
Det tar veldig plass.
Har lurt på åssen andre får plass til 3 slike barneseter i baksetet, men da vet jeg det. Det går ikke hehe.

Hehe, det går ikke nei, vi har to puter med rygg og babysetet. Det går akkurat med det andre britax setet, det er kun bakovervendt. Men jeg vil hun skal sitte bakovervendt så lenge som mulig uansett [:)]

vi har den derrane akta graco Logico S eller hva den heter,som går opp til 13 kilo ellerno[:-] så trur ikkje vi treng å kjøpe no me d første...han e jo ikkje runda 8kg enda så..

lurer litt på om d går ann å bruke denna basen vi har no til neste modell..

Hvis selene på stolen begynner under skuldrene på gutten din så er han for lang for setet (minsta her er bare 6,7 kg. Men vi må bytte stol alikevel, hun er lang i ryggen)

Neste sete har ikke base på den måten, de har en støttefot [:)]

oki,da vet eg d:)  oia slik du bruke selene i bilen til å feste det fast med?

litt spent på om vi får plass til no større sete,for d vi har nå e d slik at eg ikkje får bak sete no særlig..

Da bør dere se på det jeg linket til, kjempe godt sete, enkelt å montere og det tar liten plass. [:)]

Multi-Tech?
Det tar veldig plass.
Har lurt på åssen andre får plass til 3 slike barneseter i baksetet, men da vet jeg det. Det går ikke hehe.

Vi har personbil, og jeg skjønner ikke hva folk mener med at det tar stor plass [:)] Mulig vi har ens tor personbil...

Multi-Tech?
Det tar veldig plass.

Vi har personbil, og jeg skjønner ikke hva folk mener med at det tar stor plass [:)] Mulig vi har ens tor personbil...

Det tar for stor plass når vi har 2 andre bilstoler i baksetet [8D]

Multi-Tech?
Det tar veldig plass.

Ja, den skjønner jeg [8D] Men flere som sier at vi har større plass i bilen enn det en stasjonsvogn har. Bare synd skranglekassa må byttes ut snart[8D]

Multi-Tech?
Det tar veldig plass.

Ja, den skjønner jeg [8D] Men flere som sier at vi har større plass i bilen enn det en stasjonsvogn har. Bare synd skranglekassa må byttes ut snart[8D]

Hvilken bil er det? [:)]

Back
Topp