Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
min sønn på nesten år har nå begynt med beltestol. eneste problemet med det så langt er at han klarer å få løs selen fra låsen, håper dere skjønner hva jeg mener, finnes det noe til å feste me el noe sånt som gjør at han ikke klarer det selv?
Jeg vet dessverre ikke. Har tenkt på det flere ganger selv - hva hvis hun skjønner mekanismen. Barn blir jo helt "opphengt" i nye ferduigheter også, så det er ikke lett å få dem til å slutte. Spør på en butikk som selger barneseter om de har en smart løsning...
Har dessverre ingen gode tips men kan dytte litt for deg. Hadde han sittet i et vanlig bilsete så hadde jeg foreslått en belteklips, men det hjelper ikke noe i en beltestol
Han er nok for liten til å sitte i beltestol. Han skjønner ikke faren ved å gjøre som han gjør. Jeg ville plassert han bakovervendt i en bilstol med hard beltelås. F.eks Britax multi-tech.