Ang bilsete

samaha27

Elsker forumet
bare lurer på en ting ang maxi cosi babysete m base..ser noen snakker om at d er to forskjellige baser på disse som jeg ikke helt forstår forskjell på..den ene er m isofix og den andre uten..hva er forskjellen egentlig??kan man bruke isofix base selv om man ikke har isofix seter i bilen??blir ikke helt klok av dette..håper noen kan svare meg på dette som vet

Maxi cosi har to baser,ein med isofix og ein uten. Den med isofix kan brukes i biler uten isofix og!
me kjøpte den basen med isofix, me hadde ikkje isofix i bilen vår, men me tanke på at me kansje skulle kjøpe oss ny bil så velgte me den basen. Har dåke bil uten isofix og ikkje skal ha dåke ny bil så kan du godt kjøpe den uten, meina da va ein liten prisforskjell på dei basene om ikkje eg huske heilt feil [:)]

så dvs at om jeg finner ett fint brukt m isofix så kan jeg bruke den selv om vi ikke har isofix sele/sete? takk for svar..

ORIGINAL: samaha27

så dvs at om jeg finner ett fint brukt m isofix så kan jeg bruke den selv om vi ikke har isofix sele/sete? takk for svar..

Jupp [:)]

Back
Topp