Ang bilder

samaha27

Elsker forumet
noen som kan hjelpe meg m å legge inn bilder av testene mine om jeg sender dem på e-post??får bare opp at bilde er for stort så vet ikke hvordan jeg får gjort d om igjen..
 
fikk til å laste opp bilde, men d synes ikke da jeg skal forhåndsvise..hmmm..Noen som vet hvorfor??
 
hvor laster du ned bilde da?[:D]
 
Når jeg har lagt inn bilder har jeg gjort som på bildet under. Kan jo være det du også gjøre, men det virker vertfall hos meg. Er filen for stor så må du sikkert komprimere bildet før du legger det ut [:)] Jeg er ingen ekspert, men kanskje det hjelper.

 
Hehe - du må vist åpne vedlegget for å få det stort... nå ble det jo veldi lite her hos meg også.... jaja [:)] lykke til. kan jo være en anne måte også [:)]
 
last ned bilde påimageshack.us... også kopierer du den linken øverst når du har lastet opp bilde, og trykker kopier... gå så inn på tråden din og trykk på den gule konvelutten  d kommer det opp en rute som det står dette webområde bruker ett skriptet vindu osv.. da trykker du på den,så tillat vindu.. etter det trykker du på den gule konvelutten igjen og limer inn linken i det vinduet som kommer opp[:D] da blir bildene normal str[:D]
 
Back
Topp