Ang bildene på fb

ToSmå2010

Forumet er livet
Hvis jeg tagger meg selv på bildene der, så ser jo vennene mine bildene..
Men ser de at det er fra landstreff babyverden liksom?? Og at det står kommentert tosmå2010 under bilde hvis det står som bildetekst?

Mulig jeg er litt sær, men syns ikke at alle trenger å vite at jeg har vært på ett sånt treff[8D] Og i tilegg ikke hva jeg heter her inne liksom. [:-]

Tror nok det vises hvilken mappe det er hentet fra, og at bildeteksten står der ja :) Men om det er noen bilder du vil tagge deg på, kan du jo spørre om den personen som har lagt ut bildene kan fjerne bildeteksten :)

Som Tina sier, alle kan se hvilken gruppe det er tatt fra, og bildeteksten. Men du kan jo spørre den som har lagt ut bildene om du kan kopiere noen av bildene, og legge de selv ut på FB [:D]

Ellers kan også alle som har lagt ut bilder, gjøre de sånn at bare de fra Babyverden kan se de, uansett tagging/ikke tagging[:)]

ORIGINAL: kikja

Ellers kan også alle som har lagt ut bilder, gjøre de sånn at bare de fra Babyverden kan se de, uansett tagging/ikke tagging[:)]

hvordan gjør man det da?

bare kopier hvis du vil ha noen av mine [:D]

ja det var jo veldig lurt!!

ORIGINAL: Mummimamma84

hvordan gjør man det da?

??

De bildene jeg er tagget i, kan ikke vennene mine se.. Og godt er egentlig det, for jeg ser jo ikke ut[;)]

ORIGINAL: Lilly Andrea

ORIGINAL: Mummimamma84

hvordan gjør man det da?

??

Da bruker man den "Liste"-funksjonen man har på FB, altså forskjellige vennelister..
Så går du på innstillinger på albumet, og setter at bare de som tilhører en besteme liste får se bildene [:D]
Husker ikke heeelt nøyaktig hvordan, men kan sikkert gi en mer detaljert forklaring senere hvis det skulle trengs [:)]

Ulempen da er jo seff at de som ikke er venn med deg av BV-folka heller ikke får se bildene, da.. Men da kan man jo bare bli venn [8D]

Ingen av mine venner kan se bildene jeg er tagget i derfra.. Så det er nok bare vi som ser de [:)]

Back
Topp