Ang bidronning gele

Quotequeen

Gift med forumet
Gelé royal er et kostilskud, også kaldet Bidroninge føde. Det er det produkt arbejder bierne producere og som droninge bigen lever af. Det siges at dette resultere i Droningebiens langt længer levetid og evne til at producere alle de æg hun gør.

GR siges at have en positiv effekt på både kvinder og mænds fertilitet. Kvindens æg skulle efter sigende blive større og stærkere og GR skulle også have en korrigerende effekt på kvinders menstruations cyklus. For kvinder med en lang cyklus betyder det ofte at denne vil forkortes, og kvinder med en kort cyklus får en der er længere... (Både det at have en lang eller en kort cyklus kan for nogen gøre det sværre at blive gravide)

Teksten over fant jeg nettop på nettet på en dansk side så derfor er den på dansk, og jeg lurte på om noen av dere andre har noen erfaring med den osv???

og hvor får man kjøpt det ?? [:D]

Jeg har kjøpt det på helsekosten! Bra for immunforsvaret også:-) Hva den har gjort med eggene mine aner jeg ikke, og syklusene har jeg ikke merket noe på (men er regelmessig på 35 dager stort sett)...Men har stor tro på effekten på immunforsvaret! Og har lest flere steder at det er bra for prøvere!

ORIGINAL: TonjeJenta

og hvor får man kjøpt det ?? [:D]

Jeg kjøpte slike i går på en helsekost foretning å de som jobba der sa også at det vist skulel være mye brukt av legene i kina på kvinner som sleit med å bli gravide og at den vist nok skulle hjelpe til og få livmor klar til at et egg kan feste seg osv, så derfor er man jo ekstra nyskjerrig på om at det virkelig stemmer, for da bør det jo funke med slike og pergo om jeg får TR igjen da

Back
Topp