Ang BHG personells reaksjoner

Agrestic1

Elsker forumet
Leverte mini i bhg (0-2år avd) idag, står i garderoben med han og en assistent. Ser at babyen (10mnd) på avd sitter i en vogn og at en gutt (19mnd) står foran vogna. Jeg ser ikke hva som skjer, men plutselig ROPER ped.leder med en voldsom stemme som får meg til å skvette til og få hjertebank "NEI FYYYYYYY SÅNN GJØR DU IKKE" oppi ansiktet til gutten, tar han hardt i armen og drar han med seg bak en vegg og kjefter i vei. Gutten hyler og er hysterisk. Jeg ble så paff der jeg stod, og spurte assistenten om det var dagligdags? Neeeei, det var jo ikke det. Nei for en lite gjennomtenkt reaksjon sa jeg da. Når jeg går, ser jeg gjennom vinduet at gutten er satt i "skammekroken" og der hadde han sitti nesten 5 min.

Jeg har dårlig magefølelse ennå, og vurdere å sende mail til styrer. Hva
syns dere?

SENDE MAIL!?! Jeg hadde FAEN MEG LØPT DITT MED EN GANG Å KJEFTA GRUNDIG PÅ JSEFEN I HUS FOR Å HA ANNSETT ET SLIKT HESPETRE! Og så ped LEDER DA GITT! Dette skal jeg fortelle til ho mor[:-]

Hadde fortalt det til ungen sine foreldre jeg...ærlig talt!!!

Dette er noe jeg ville tatt med personalet på avdelingen. Bedt om et lite kjapt møte. Gjerne med den som er ditt barns ansvarlig, eller ped leder. Og spurt om dette var vanlig praksis ol

må si jeg også reagerer på den reaksjonen der
tror jeg hadde tatt en samtale med noen om det
et barn på knapt 2 år skjønner vel ikke helt hva som har skjedd heller

Oi[:-] jeg syns det er bedre å snakke rolig og forklare hvorfor det ikke er lov!
Liker ikke å heve stemmen!

ORIGINAL: Bymusa

Dette er noe jeg ville tatt med personalet på avdelingen. Bedt om et lite kjapt møte. Gjerne med den som er ditt barns ansvarlig, eller ped leder. Og spurt om dette var vanlig praksis ol
slik jeg leser så er de tpedlederen som ropte ut og tok takk i barne

hadde nok klaget det inn til ledelsen å evnt kontaktet foreldrene til ungen..

ORIGINAL: bondekone

VAR AVD.LEDEREN JA!!

Eeeeeh.... Der var det MYE galt fordelt på få setninger!! For en barnehage!
Jeg hadde meldt de til kommunen, hadde ikke tenkt noe annet. For sånn gjør man bare ikke!

Hadde barnehagen vår praktisert time-out/skammekrok whatever, så hadde jeg blitt rasende!

ORIGINAL: Labambie

Eeeeeh.... Der var det MYE galt fordelt på få setninger!! For en barnehage!
Jeg hadde meldt de til kommunen, hadde ikke tenkt noe annet. For sånn gjør man bare ikke!

Hadde barnehagen vår praktisert time-out/skammekrok whatever, så hadde jeg blitt rasende!

Ja visste ikke dette var praktisert. Jeg har klaga så mye på hu ped.lederen allerede så jeg tar gjerne dette og...

ikke helt profft kanskje,men JEG hadde ikke brydd meg om den time-out biten iallefall...
men de skal jo ikke sitte der lengre enn alderen tilsvarer da!

tror de faktisk gjør slik i bhg til snuppa å,har da sett at unger må sitte på en stol(i samme rom som de andre da,ikke på eget alene) og tenke..gjør meg ingenting akkurat den biten..

ORIGINAL: Agrestic1

ORIGINAL: bondekone

VAR AVD.LEDEREN JA!!

Da ville jeg bedt om en liten samtale med styrer ja.og eventuelt tatt det opp med foreldreutvalget.

ORIGINAL: Masallah xxl

Hadde fortalt det til ungen sine foreldre jeg...ærlig talt!!!

Hadde jeg sett det, så hadde jeg blitt dritforbannet....jeg hadde gått direkte inn til styrer og meldt i fra...sånn snakker man/behandler man ikke små barn.Det er sikkert ikke bare "det" barnet som får gjennomgå...de som behandler barnet slik, har nok for en vane og gjøre netopp det.Når det gjelder "time out" eller skammekrok....vel...det er vel akkurat det samme vi foreldre gjør med egne barn...så jeg ser ikke helt problemet der..noe må de jo gjøre, for å få kontroll på barna..men det kommer selvfølgelig helt ann på i hvilken sammenheng de blir satt i "time out" , hvordan det skjer, og hva den voksne sier og gjør i den sammenheng.

Gi beskjed...det er IKKE lov...stakars barn[&o]

Back
Topp