ang bhg! og leker*lang*

~haremamma~

Elsker forumet
Hannah Sofie har snart gått i bhg i 1 år. I høst falt hun virkelig for en dukke i bhg, den MÅ hun ha hele tiden. når hun sover, når hun spiser. osv.
Hjemme er hun ikke like opptatt av dukkene, hun leker med dem, men ikke så opphengt av dem.

Jeg lurer på om dette kan være en trygghet for henne i bhg?
om det kan være en grunn til at hun plutselig er så avhengig av den, men kun den dukka.. ingen andre dukker i bhg er god nok. Om hun ikke finner den, så gråter hun sårt og roper etter " Bebi"
Når vi går hjem, må jo jeg ta den i fra henne, før var det ett rent H****** å få henne til å la den være igjen, men nå har jeg fått henne til å legge den på en hylle, der hun sir hade til den, så går vi uten noen problemer.[:)]

de i bhg ser ikke ut til å tenke at det er en grunn til at hun er så glad i den. jeg vet ikke.. er vell kansje vanlig?[:)]

[:)]

høres ut som hun bruker den som en trygghet, og det er jo bra det [:)]

ORIGINAL: *Aulile*

høres ut som hun bruker den som en trygghet, og det er jo bra det [:)]

var det jeg tenkte[:)]
tenkte at det kansje ikke var bra. men kansje det er det alikavell da [:)]

Jenta mi har også forelsket seg i en dukke i barnehagen. Hver eneste dag når jeg henter henne går hun med den dukka i armkroken.. [:)] Ikke alltid like lett her heller å få henne til å legge den igjen i bhg om dagene, men det går stort sett bra med litt overtalelse.

ORIGINAL: carpus

Jenta mi har også forelsket seg i en dukke i barnehagen. Hver eneste dag når jeg henter henne går hun med den dukka i armkroken.. [:)] Ikke alltid like lett her heller å få henne til å legge den igjen i bhg om dagene, men det går stort sett bra med litt overtalelse.

fint jeg ikke er alene om det da[:)]
er vell helt normalt da. tenkte at kansje det lå en grunn bak, siden hun må ha den hele tia[:D]

StoreBror har forelska seg i en Felleskjøpetdress de har til å kle seg ut i[8D] Så den har han nesten alltid på når jeg henter han... Har ikke tenkt noe spesielt over det, igrunn.

Her har hun en bamse som hun bruker å ha i vogna når hun sover.
Som alltid ligger i hylla hennes, som IKKE er hennes.
Har spurt, og de sier hun er så glad i den.
Det er en liiten bamse. Hehe

Ser ingen skade i at de har tryggheter i barnehagen.

Noen barn for et veldig eie-forhold til enkelte leker i barnehagen ca i den alderen datteren din er i nå. Har flere tilfeller i bhg nå for tiden der barna tydelig tror at den og den leken/dukken/bamsen er dems og blir fortvila/lei seg/sint om noen andre har den.

Med andre ord - helt normalt[;)]

Back
Topp