Ang bh str hos H&M

samaha27

Elsker forumet
normalt bruker jeg 75B d er cubus str, men hva er neste str egentlig hos H&M?Blir d 80 eller er jeg helt på villspor..rekner jeg må opp en str i forhold til cubus sine

De fleste str på H&M er små, det er irriterende![8D]

Bruker vanligvis 75C jeg, og tenkte at 80D sikkert var mer enn passelig når jeg bestillte amme-bher fram HM - problemet er at de allerede passer perfekt - ikke akkurat pupp-med-melk vennlige.. hehe [:)]

Så i dag kjøpte jeg 80D i ammebh på lindex, de var STORE i forhold til disse fra HM - rart det skal være så store forskjeller [8|]

så hvilken str hadde dere vilja tatt da hos H&M da jeg bruker 75B på Cubus sine?

hvis det er vanlige bher du tenkte så bruker jeg egentlig den samme størrelsen på både hm, cubus og lindex - på amme-bh hadde jeg nok gått opp minst 2 størrelser om du tenker på HM sine..
Men er ikke lett å svare heller.. er jo en del forskjell fra bh til bh også.. sukk [8|] ikke lett!

ORIGINAL: *mamma87*

Jeg kan ikke bruke HM bh er.Puppe detter ut av dem[&:][:'(]
Jeg har kjøpt ammebh på lindex i str 80 d eller noe..hvertfall giga str..å nå begynner dem også å bli forsmå..herregud..hvor store skal disse puppene egentlig bli..ååh..[:@]

Håper 80D holder, men kanskje det blir med ønsketenkning...
Pamela kan bare gå og legge seg! hehe [8D]

Back
Topp