Ang. bevegelse..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Altså bevegelse er bevegelse, sant? Om man ikke kjenner kjempetydelige spark fra babyen, så regner man at man har kjent liv? Jeg kjenner mange og sterke spark jeg altså, men har bare tenkt litt på dette.. [:)] Jeg mener så lenge man er sikker på det er babyen, så vet man jo at han/ho romsterer litt, bare at han/ho er rolig..? [:D]
Har mange venniner som er gravide nemlig, og de lurer fælt på dette..

Nettopp.. [:D] Vi tenker likt vi snuppå og Actrine! [:D]
Må være siden vi skal ha baby samme mnd.. [8D][:D]

Ja jeg ser slik på det. jm sa til meg at de dagene hun er ekstra rolig er det ikke sikkert jeg kjenner de typiske sparkene, men mer at hun snur og vender på seg. Så lenge jeg er sikker på at det er babyen som rører på seg så var det liksom "godt nok"[:)]

(lite tvil om dagen her i alle fall[8D][;)])

ORIGINAL: Pelota

Ja jeg ser slik på det. jm sa til meg at de dagene hun er ekstra rolig er det ikke sikkert jeg kjenner de typiske sparkene, men mer at hun snur og vender på seg. Så lenge jeg er sikker på at det er babyen som rører på seg så var det liksom "godt nok"[:)]

(lite tvil om dagen her i alle fall[8D][;)])

Er ikke mye tvil her heller.. *fnis* Samboer er sikker på det er en fremtidig ManU spiller.. [:D]

jeg tror at man skal reagere når man ikke kjenner tegn til liv, så alle bevegelser som kommer fra babyen må være godt nok... ikke alltid sparking eller boksing her heller, noen ganger er det flytting (eller ommøblering?)

Back
Topp