Ang bevegelse =)

solstreif

Glad i forumet
:) Lurer på når dere kjente bevegelse i forje svangerskap? første lille bevegelse og regelmessig bevegelse. og når andre for første gang kunne kjenne det?? :)

jeg kjente første bevegelse når jeg lå på magen ca uke 13-14.. regelmessig siden uke 17. min kjære merka det fra uke 20 ca, da tulla sparket han i øre. :p

er så spent på om jeg kjenner det like tidlig denne gangen xsmile9

Merka ikke noe før uke 24. Bakovervendt livmor gjorde det ikke lettere. Veldig rolig baby hele svangerskapet, og også når han kom ut. ;)

savner dere som meg den behagelige bevegelsen i magen eller er det non som gruer seg til harde spark?

Uke 17-18 :)

Uke 17-18 :)

Kommer ikke på jeg :/ Men mellom uke 20-22.. Regner meg at jeg kanskje kjenner det tidligere denne gangen, men noe før uke 18 tror jeg ikke :P Å spørs jo også på hvor morkaken ligger..

Å sambo kjente det rundt da jeg kjente det..
:)

Første graviditet kjente jeg det fra uke 18, med snuppa kjente jeg det fra uke 12 og daglig fra uke 14.

Sist kjente jeg det fra uke 17 ca. Gleder meg veldig til å kjenne sparkene denne gangen :)

Har bakovervendt livmor noe å si? For det har visst jeg, men visste ikke at det kunne ha noe med det å gjøre. Så hadde jeg morkaka foran sist, så kjente ikke så mye spark jeg da.. men kjente det fra uke 20, og hver dag etter det, men kjente det bare svakt som regel, og mest da jeg akkurat hadde lagt meg for natta ;) Mange ganger jeg drakk et glass saft når det hadde vært stille der, så lå jeg og venta og dytta på magen helt til jeg fikk livstegn. Fikk jo panikk hvis ikke... Håper morkaka er bak denne gangen så jeg kan kjenne mer ;)

Det er så lenge siden, så jeg husker ikke jeg.......
Men jeg husker den gode følelsen, og gleder meg veldig til å kjenne den igjen :D

Uke 18 ca tror jeg. Var veldig svak bobling i rundt to uker før jeg kjente det mye bedre etter uke 20. Hadde morkaken foran på magen så var nok derfor.

Dette kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til!! hihi :angel8

:) Lurer på når dere kjente bevegelse i forje svangerskap? første lille bevegelse og regelmessig bevegelse. og når andre for første gang kunne kjenne det?? :)

jeg kjente første bevegelse når jeg lå på magen ca uke 13-14.. regelmessig siden uke 17. min kjære merka det fra uke 20 ca, da tulla sparket han i øre. :p

er så spent på om jeg kjenner det like tidlig denne gangen xsmile9

kunne skrevet akkurat det samme selv xsmile9 Bare at vi hadde lillegutt, ikke tulla.

Back
Topp