Hvor mye er normalt å kjenne? Kjente spark ganske sent (ca skikkelig i uke 20) men syns aldri de er blitt spesielt kraftige. Hvor mye liv kjenner dere egentlig? Skal sis jeg har livmora på fremsia, men er nesten 30 uker nå, så har bare en følelse av at jeg burde kjent det bedre. Kjenner ho ikkke hvis jeg ikke sitter ligger godt å kjenner etter. Kjenner ho nesten ikke på utsiden. bare sjeldent. Hva er normalt?? Kjennner dette stresser meg litt..[&o]
15.01.09: Ringte føden i morges. de sa jeg måtte kontakte egen jordmr. Ringte da egen jordmor og fikk komme til kontroll i dag. Ho var veldig søt og skjønte jeg var bekymra, så ho ringte til føden å da fikk jeg komme inn. Fikk da ctg og ultralyd og prinsessa hadde det bare bra. ho lå med ryggen ut og morkaka dekker nesten hele magen, så derfor lite liv den siste tia. Godt å få det sjekka[:)]. Kjennes mye bedre nå.
15.01.09: Ringte føden i morges. de sa jeg måtte kontakte egen jordmr. Ringte da egen jordmor og fikk komme til kontroll i dag. Ho var veldig søt og skjønte jeg var bekymra, så ho ringte til føden å da fikk jeg komme inn. Fikk da ctg og ultralyd og prinsessa hadde det bare bra. ho lå med ryggen ut og morkaka dekker nesten hele magen, så derfor lite liv den siste tia. Godt å få det sjekka[:)]. Kjennes mye bedre nå.