ang betaling

to små englebarn

Forumet er livet
Vi skal leige ut huset vårt, men lurer på hva vi skal ta oss betalt pr mnd ?
Huset er nytt (bygget i 2005). Det har oppe: 3 soverom, stor loftstue med balkong, bad med wc/dusj og badekar.
Nede: kjøkken, stue med utgang til terrasse/hage, gang, vaskerom, bad med wc/dusj samt kabler i alle gulv.
Stor dobbel garasje. Kjempe fin utsikt.
I nærheten ligger 3 barnehager, barne og ungdomskole, butikk, turløype rundt et stort flott vann og kort vei til kjøpesentre og selve byn.

Vi bor i haugesund...

ORIGINAL: *Skjønningene©*

skal dere flytte fra det fine huset deres?

snufs, ja...
Flytter hjem til familien. savner de sånn, spess etter jeg fikk jentene.
Men vi leiger ut huset sånn at vi kan flytte tilbake igjen dersom vi ikke trives ;o)

10.000 ??? Trist at dåkke må flytta fra huse.....

De spørs jo kor møkje dåke har i gjeld å sånn.. Onkelen min han e død. barno hans leige ut huse hans. de e ett hus så e bygga på 70 talle. meinte at dei tar 7000 kr når dei leige de ut. de huse e i kjempe stand me dobbel garsje, kjempe fint uteområde,stort hus.
men dåkas hus e jo ganske nytt..
så tenke 10.000-12.000 eg då.

nå koster det jo opp mot 8000 å leie en leilighet så om du skal leie ut et nytt fint hus hadde jeg tatt godt over det. gjerne 15.000

Vil nå tror du kan ta en 12 tusen jeg. er jo det de fleste hus ligger på nå.. Alt i fra 12 til 15 tusen.. Og det er jo et ganske nytt hus[;)]

Eg glømte å skrive. de huse eg snakte om ligge ganske landlig. hvist huset deres ligger i byen kan dere ta mye mer enn de. Folk trekke jo til byen i dag [:D]

lykke te håpe dere får noen te å leige.:)

Takk for hjelpen. Har sjekka med priser på finn.no pluss snakka med en eiendomsmegler så vi tar nå 13.000 kr i mnd pluss at de betaler kommunale avgifter som boss, kloakk osv...
Vi må jo skatte av de pengene (3000 kr) så da blir det 10.000 kr igjen som dekker lånet i mnd vi har på huset.
Så da er vi fornøyd ;o)

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

Takk for hjelpen. Har sjekka med priser på finn.no pluss snakka med en eiendomsmegler så vi tar nå 13.000 kr i mnd pluss at de betaler kommunale avgifter som boss, kloakk osv...
Vi må jo skatte av de pengene (3000 kr) så da blir det 10.000 kr igjen som dekker lånet i mnd vi har på huset.
Så da er vi fornøyd ;o)

Skal ikke det normalt være inkl i husleien? [8|]

vet ikke hva som er normal og ikke, men vi har da sagt at de betaler dette, de har godtatt både pris og kommunale avgifter utenom leigen så begge parter er jo enig [;)]

Back
Topp