ang bestillign av hotellrom

Windy

Forumet er livet
Er det gjordt?

For gubben ringte nå for meg og skulle spørre om div ting..  det var ikke registrert noen rom på oss. bare at vi skulle ha en samling der..

Hun har bestilt rom ja.. Står ikke på Velonita da?

nei, var ikke registert på noen av navnene våre..    Hva gjør vi da??

Jeg skal ikke legge meg oppi dette, men jeg jobber på hotell og ofte når grupper bestiller så legger vi bare inn gruppa.. og så legger man inn navnene seinere[:)] Aner ikke hvordan hotellet her gjør det, men det trenger absolutt ikke å være fare på ferde av den grunn[;)]

Jeg fikk å beskjed om at det var bare konferanse rommet som var bokket.
Å at de skulle likt å hatt en navn liste el noe. Husker ikke helt hva hu sa igår.

ja rom er bestilt, det vet jeg fordi det er jeg som har gjort det [:D]

det er booket 9 enkeltrom og 5 dobbeltrom skulle jeg mene [:)]
Tittin har sendt over navn hun, men det er gått til konferanseavdelingen [:)]

så da skal det være i orden da..??    Men  hvordan gjør vi det når vi vil bestille barneseng.. hvem skal det skrives på, sånn at det kommer på riktig rom??  

send en pm til Tittin, det er kun 4-5 barnesenger på hotellet [:)]
ORIGINAL: Windy

så da skal det være i orden da..??    Men  hvordan gjør vi det når vi vil bestille barneseng.. hvem skal det skrives på, sånn at det kommer på riktig rom??  

Barneseng kostet ekstra, så dere som har lønner det seg å ta med for ;)

Linus kommer til å sove i vogna tror jeg..

Ja.. vet det koster..  med å drasse med seg en diger reiseseng på tog og gjennom oslo...  det blir litt trøblete synes jeg.. 

Jeg også tenkte at hun skulle sove i vogna si, men nå har hun begynt å sove på magen, og da bruker hun litt større plass, enn det er plass i bagen..  også står hun på alle 4 og vugger før hun sovner..  og innen treffet, så tror jeg faktisk hun har begynt å klatre over kanten..  he-he...

Ja.. vet det koster..  med å drasse med seg en diger reiseseng på tog og gjennom oslo...  det blir litt trøblete synes jeg.. 

Jeg også tenkte at hun skulle sove i vogna si, men nå har hun begynt å sove på magen, og da bruker hun litt større plass, enn det er plass i bagen..  også står hun på alle 4 og vugger før hun sovner..  og innen treffet, så tror jeg faktisk hun har begynt å klatre over kanten..  he-he...

har du sendt pm til tittin? :)

Ja, har gjordt det. :)    glemte å si ifra..  [8|]

Ja, har gjordt det. :)    glemte å si ifra..  [8|]

hehe [:)] bare lurte jeg ;) hvis ikke så kunne jo jeg ha gjort det å :P

ORIGINAL: velonita

for det første - alle rommene våre er røykfrie!!

for det andre - jeg har bedt hotellet sette opp ei seng til dere - vil dere ha 2 må dere gi beskjed snarest...så de ikke blir tomme!![;)]

ORIGINAL: TITTIN72

ORIGINAL: velonita

for det første - alle rommene våre er røykfrie!!

for det andre - jeg har bedt hotellet sette opp ei seng til dere - vil dere ha 2 må dere gi beskjed snarest...så de ikke blir tomme!![;)]

ehm.. hadde da ikke regna med at man skulle røyke på rommene? [8|] hihi:)

Så flott [:D]

Så flott TITTIN!!  :)

velonita..: klarer vi oss med 1 seng??  legge 1 barn i senga, mens den andre sovner i voksen-senga, så flytte over? tror du de kommer til å vekke hverandre iløpet av natten? 

Skal vi prøve med bare 1? Så blir det billigere for oss. :D   Også finner vi en løsning.. evt bruker vogn elelr vosken-seng hvis det blir trøblete. :)

Så flott TITTIN!!  :)

velonita..: klarer vi oss med 1 seng??  legge 1 barn i senga, mens den andre sovner i voksen-senga, så flytte over? tror du de kommer til å vekke hverandre iløpet av natten? 

Skal vi prøve med bare 1? Så blir det billigere for oss. :D   Også finner vi en løsning.. evt bruker vogn elelr vosken-seng hvis det blir trøblete. :)

jada det klarer vi fint [;)] [:D]

jupp. da gjør vi det! :)  GLEEEDER MEEEG!!!  :)

Back
Topp