Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Windy
så da skal det være i orden da..?? Men hvordan gjør vi det når vi vil bestille barneseng.. hvem skal det skrives på, sånn at det kommer på riktig rom??
Ja.. vet det koster.. med å drasse med seg en diger reiseseng på tog og gjennom oslo... det blir litt trøblete synes jeg..
Jeg også tenkte at hun skulle sove i vogna si, men nå har hun begynt å sove på magen, og da bruker hun litt større plass, enn det er plass i bagen.. også står hun på alle 4 og vugger før hun sovner.. og innen treffet, så tror jeg faktisk hun har begynt å klatre over kanten.. he-he...
Ja, har gjordt det. :) glemte å si ifra.. [8|]
ORIGINAL: velonita
Ja.. vet det koster.. med å drasse med seg en diger reiseseng på tog og gjennom oslo... det blir litt trøblete synes jeg..
Jeg også tenkte at hun skulle sove i vogna si, men nå har hun begynt å sove på magen, og da bruker hun litt større plass, enn det er plass i bagen.. også står hun på alle 4 og vugger før hun sovner.. og innen treffet, så tror jeg faktisk hun har begynt å klatre over kanten.. he-he...
har du sendt pm til tittin? :)
ORIGINAL: TITTIN72
ORIGINAL: velonita
har du sendt pm til tittin? :)
for det første - alle rommene våre er røykfrie!!
for det andre - jeg har bedt hotellet sette opp ei seng til dere - vil dere ha 2 må dere gi beskjed snarest...så de ikke blir tomme!![;)]
Så flott TITTIN!! :)
velonita..: klarer vi oss med 1 seng?? legge 1 barn i senga, mens den andre sovner i voksen-senga, så flytte over? tror du de kommer til å vekke hverandre iløpet av natten?
Skal vi prøve med bare 1? Så blir det billigere for oss. :D Også finner vi en løsning.. evt bruker vogn elelr vosken-seng hvis det blir trøblete. :)