Ang Bergans Down Lady Jacket

lexiz

<3 Love my Life <3
Noen hær som har den i L eller XL?? Er de stor eller små på strl???
Noen som vil vise bilde me den på??

tror det er den jeg har..jeg har xl og den passer fint til meg...den er vel ganske normal i str...mange xl klær kan være så små at man lurer på om xl betyr elstra liten eller noe...men bergans passet meg fint i xl...har ikke prøvd l da...

Okey =)
Æ bruker tilvanlig xl, (må få putta inn mine 85D, ehee,,,å bilringen, å ikke nåkk med det, er 155 høy) ... så da vil æ klare å få meg inn i den???... har ingen mulighet å få prøvd den i nermeste framtid...
Ser man tjukk ut i den ??? [:)][:)][:)][8D][8D] 

Jeg vet ikke hvordan akkurat den jakken er, men de Bergans jeg har, har jeg i str S.. Bruker M til vanlig... [8|][:)]

Dytter litt----  flere med erfaring ang denne jakka???

hei. Tror det er denne jakken jeg har. Har den i størrelse L (prøvde bare den størrelsen, ville nok passet M også.)[:)] Er til vanlige klær en størrelse mellom M/L :) Så tror den er helt ok i forhold til størrelser.
Om man ser tjukk ut i den? Det kan vel diskuteres.. Dunjakker gjør en som oftest tjukkere mener nå jeg. Men bryr meg egentlig ikke om det, jakken holder på varmen og det er det viktigste [;)]

Jeg er ikke akkurat noen sylfide, men jeg får på meg strl M.  Vil si at de er fine i strl:)

Har ikke akkurat den Bergans jakka, men i softshell av Bergans så måtte jeg ned en str fra hva jeg egentlig bruker[:)]

Back
Topp