Becky87
Elsker forumet
Dere som har fått bekreftet bekkenløsning.
Hvor lenge gikk dere med smerter før dere gikk til legen?
Jeg har de siste ukene slitt veldig med ryggen og bekkenet.
Begynte med at ryggen verket nesten døgnet rundt, ble kun bedre de dagene jeg ikke gjore noen ting, bare lå på sofaen.
I det siste har det gått nedover i rompa. Blir spesielt galt når jeg går på flise- eller steingulv.
Men så er det sånn at jeg ikke vil gå til legen unødvendig.
Liker liksom ikke legen min noe særlig, og søsteren min erfarte at han ikke så på bekkenløsning som
noe viktig eller noe som trengtes å tas hensyn til.
Hun var da i svangerskapspermisjon hele svangerskapet, så kan jo vær at han er litt "snillere" med meg som er 100 % student og jobber i tillegg. Etter jobb i helga hadde jeg så vondt at jeg ene natta ikke fikk sove.
Ble langt, for føler jeg trenger å lufte ut litt.
Burde jeg komme med til legen, eller skal jeg bare se det litt an?
Trenger deres synspunkter[:)]
Hvor lenge gikk dere med smerter før dere gikk til legen?
Jeg har de siste ukene slitt veldig med ryggen og bekkenet.
Begynte med at ryggen verket nesten døgnet rundt, ble kun bedre de dagene jeg ikke gjore noen ting, bare lå på sofaen.
I det siste har det gått nedover i rompa. Blir spesielt galt når jeg går på flise- eller steingulv.
Men så er det sånn at jeg ikke vil gå til legen unødvendig.
Liker liksom ikke legen min noe særlig, og søsteren min erfarte at han ikke så på bekkenløsning som
noe viktig eller noe som trengtes å tas hensyn til.
Hun var da i svangerskapspermisjon hele svangerskapet, så kan jo vær at han er litt "snillere" med meg som er 100 % student og jobber i tillegg. Etter jobb i helga hadde jeg så vondt at jeg ene natta ikke fikk sove.
Ble langt, for føler jeg trenger å lufte ut litt.
Burde jeg komme med til legen, eller skal jeg bare se det litt an?
Trenger deres synspunkter[:)]