ang bekkenløsning

Lille Luringen

Elsker forumet
er fysiterapeut gratis eller hvem det er man går til? Har hørt om varmtvannstrening også, er de gratis? Hvem er de som henviser en dit? Lege eller jordemor?

jeg fikkk rekvisisjon til fysio der det sto "bekkenløsning med gangvansker" å da fikk jeg dekt fysio.
hadde det ikke stått med gangvansker hadde jeg ikke fått det dekt i følge legen min.

fikk på samme rekvisisjon henvisning til bassengtrening, men det måtte jeg betale for...

ORIGINAL: aimste

jeg fikkk rekvisisjon til fysio der det sto "bekkenløsning med gangvansker" å da fikk jeg dekt fysio.
hadde det ikke stått med gangvansker hadde jeg ikke fått det dekt i følge legen min.

fikk på samme rekvisisjon henvisning til bassengtrening, men det måtte jeg betale for...

takk for svar..
hvor mye betalte du, husker du de?

Jeg fikk bassengtrening på Sunnaas sykehus gratis pga bekkenløsning. (men mulig jeg var heldig som har Sunnaas sykehus i min kommune) [:D]

Fikk en time hos fysio der han forklarte hvordan jeg skulle gå i trapper, at jeg helst ikke skulle støvsuge osv. Ting som i grunn ikke hjalp meg noe særlig, han sa bare at jeg kunne komme tilbake etter svangerskapet- så skulle han hjelpe meg [&:] Så var ikke mye til hjelp, men den var gratis ja..

Fikk rettet bekkenet hos osteopat, og blir det flere svangerskap og jeg får bekkenløsning kommer jeg til å dra til ham, uansett om jeg må betale selv [:)]

takk for svar.. begynte få vondt nå i uka og igår va de faktisk veldig vondt og idag enda verre.. dum som jeg er så støvsuge jeg ista og der va dråpen lixom... har sykt vondt nå.. så må slappe av resten av dagen føler jeg. Kommer få vanskeligheter med at gå hvis jeg ikke gjøre noe med de trur jeg. Har jo en stund igjen for o si de sånn jo..

Back
Topp