Ang bekkenet....

Bellevue

Glad i forumet
Noen som vet når bekkenet går tilbake???? Merker at jeg er god og brei fordi bekkenet fremdeles spriker... Vi legger jo ikke på oss i hoftebeina våre?!!!  Selv de størte buksene mine som var altfor store tidligere er for små nå, og det over bekkenet/hoftene...

Vet ikke, men vil gjerne vite..

bekkenet mitt tror jeg er som før jeg fødte...
Får på meg de samme buksene nå som før jeg fødte...-men jeg fikk på meg noen av de vanlige buksene mine mens jeg gikk gravid og jeg da...

Men, man legger vel litt på seg rundt omkring som liksom skal være ekstralager til ammingen.. [8|] eller er jeg helt på jordet??

Da har beina mine vokst også... Ikke det jeg og har lagt på meg, men hoftebeina er større, det er jo ikke fett......  Bekkenet har jo utvidet seg under fødsel, trekker seg vel ikke tilbake med en gang????  Noen som har født tidligere som vet da....?

Nå forstår jeg hvorfor de gamle klærne er trangere over hoftene, det er ikke ekstra lager nei. Forstod liksom ikke det her før nå [:)]

Vil gjerne vite når det trekker seg tilbake jeg også [:)]

Ja GRRRR, vil ha på meg de gamle buksene mine igjen!! Er liksom litt rund over rumpa føler jeg....får de på men har problemer med å lukke igjen! [:@]

ej me v vete!!!!!!![8|]

Back
Topp