Ang Be safe izi sleep og understell

JanneJenta78

Forumet er livet
Noen som vet om man får kjøpt "løse" understell til disse setene? At man ikke trenger å kjøpe hele vognen liksom? 

Er det bil barnesete du tenker på?

Ja, jeg har jo simovogn fra før som jeg skal bruke. Men skal kjøpe et be safe bilsete, og kunne tenkt meg understell til det, når vi skal på butikken og korte turer. 

vet ikke om du får sånn vogn understell til det.. jeg har ikke hørt om det i hvertfall

se mitt inlegg med trilla å sete..

ORIGINAL: Tasseline

se mitt inlegg med trilla å sete..

Ja, men du kjøpte hele vogna gjorde du ikke? Men det går kanskje ikke an å kjøpe understellet separat?

det er det nærmeste du kommer tror jeg et understell til 1999.
å det kan jeg bare klipse på sete. er lite å veier nesten ingen ting

Var på samme butikken som Tasseline i dag og kjøpte lik vogn. Jeg har maxi cosi bilsete og man kan også klipse dette på. De hadde også en vogn på tilbud til 1400 der som man også kan klipse bilsete på. Men du må kjøpe en trille og ikke bare understellet. Jeg valgte å kjøpe det til 1999 for det var visst en veldig fin og god trille ifølge hun i butikken. Den til 1400 så veldig lik ut- og det er jo fint at de også har billigere alternativ. Gå i en vogn-butikk og forhør deg, også finner de sikkert fram noen alternativ til deg. [:)]

Back
Topp