Ang BCG-vaksine *bilde*

ActionPaction

Elsker forumet
Jeg har tidenes arr etter BCG-vaksinen. Det værste er at den bare blir større og større. 7-8 cm langt, and counting... Noen som har lignende?

IKKE QUOTE!!!!

oi, mitt syntes ikke engang det. skal vel ikke bli større med tiden. tror nesten jeg hadde tatt meg en tur til legen jeg,[8|]

OI!!!
Har du tatt den bak på ryggen???
Har min på overarmen og arret er mikroskopisk

Har nesten likedan.. Men ikke sååå stort da, også blir der ikke større..! Nå skal det sies at jeg tok den på nytt i høst, så har et håp om at den skal forsvinne litt.. Er det det arret du fikk i 9. klasse?

Men hvor er det de har satt BCG hos deg? Bak på armen mot ryggen?

ORIGINAL: gira

OI!!!
Har du tatt den bak på ryggen???
Har min på overarmen og arret er mikroskopisk

ser nesten ut som du har betennelse i den![:-]

uff, det så fælt ut. jeg har minimalt med arr etter jeg tok den på ungdomsskolen. barna mine fikk som små og slipper det senere.. men er din satt i ryggen? jeg fikk den i overarmen

Det er det jeg fikk på ungdomsskolen, ja. Helsesøstra skulle være lur og sette vaksinen bak på skulderen. Arret var i utgangspunktet helt normalt, men hs fikk det av en eller annen grunn for seg at "arret var for lite" og at vaksinen derfor måtte tas på nytt. Med resultat som vist [:-]

Har vært hos hudlege - en gang for lenge siden. Han sa at jeg kunne få kortison-sprøyte, emn at det ikke var å anbefale. Så nå går jeg her da! Pleier å si at det er en gammel skuddskade [8D]

ORIGINAL: squisa

oi, mitt syntes ikke engang det. skal vel ikke bli større med tiden. tror nesten jeg hadde tatt meg en tur til legen jeg,[8|]

Jeg tror jeg også ville tatt meg en tur til legen.. [:o]
Jeg har ikke antydning til en liten prikk engang etter bcg`en jeg. [:-]

Back
Topp