Ang bbhugme ammepute...

2725020070603

Glad i forumet
Jeg vurderer å bestille bbhugme ammepute etter å ha lest mye ros om den. Jeg skal først og fremst bruke ammepute til amming (ikke så mye under soving) og for å la kommende storesøster ha god støtte når hun skal holde baby. Noen med erfaring om åssen den er i bruk til dette? Eller om det er andre anbefalinger? Brukte ikke ammepute Sist, så jeg har lite erfaring. Prøvde coxyfix på helsestasjonen, men likte den ikke... vil helst ha noe jeg kan forme og tilpasse ulike behov :)

Tror jeg ville ventet til babyen var født og sett hvilken type pute som føltes riktig etter deres behov. Det finnes mange ulike typer og har lest at akkurat den kanskje ikke alltid er så god som ammepute...

Jeg har bbhugme. Brukte den i svangerskapet som støtte og den er nå utrolig fin som ammepute.
Du kan forme den akkurat etter dine behov, stramme den rundt magen om du vil og storesøster har holdt lillesøster i den og det har gått kjempe fint[emoji4]
Jeg kan ikke få rost den puten nok [emoji108][emoji108]

Jeg brukte den til å sove/hvile med og til det var den fantastisk, jeg synes dessverre ikke den var så god som ammepute.

Jeg synes den funka veldig bra til støtte når andre barn skulle holde lillegutt :-) funket egentlig veldig bra til d når jeg tenker meg tilbake [emoji7] den funka bra til amming også, d lille jeg brukte ammepute til d formålet ;-)

Jeg er forelsket i den, og har kunne ikke levd uten den i svangerskapet. vet ikke om jeg bruker den så mye til ammepute, men den er gull verdt å sove med. Jeg ruller den så jeg kan ligge på magen og lese, jeg tar med den i sofaen så jeg kan ligge godt der å se tv. Den er med meg rundt i huset så jeg har ikke angret, men kommer sikkert til å sove med den når jeg ikke er gravid også.

Brukte den både i svangerskapet og som ammepute. Elsker den! ❤️

Kjøpte den under graviditeten for alle skrøt sånn av den. Prøvde den et par ganger men endte opp med å ikke bruke den verken da eller nå til amming. Den ble rett og slett for stor og klumpete.

Jeg elsker den puta.
Den former seg slik du vil og fungerer i mitt syn nok garantert til amming og støtting.

Hadde ikke klart meg uten bbhugme i svangerskapet, sov godt hele natta med den mellom beina og under magen [emoji7] men den ble lite brukt som ammepute da den blir litt stor og klumpete[emoji4]

Bruker den nå som gravid, men klarer ikke se for meg at den vil bli brukt som ammepute, utenom kanskje i sengen etter lille er født. Men vi får se. I verste fall legges den i skapet til neste graviditet om det kommer søsken en dag.

Vi kjøpte den og solgte like fort, for noe ræl, kan ikke fatte hvorfor den har så gost rykte. Hadde heller gått for cozyfix

Elsksr den som sovepute, aner ikke hvordan den blir som ammepute. Uansett er den god å ha nå og vil sikkert være god å sove med en stund etter fødsel også. Funker den ikke til amming så får jeg heller finne noe annet.

Fantastisk sovepute! Mannen likte den ikke like godt siden han såvidt fikk plass i sengen. Alt hva man gjør for sin gravide kone :hilarious:

Back
Topp