Ang barnevogn/trille til gaten på flyplass

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Skal ut å fly i morgen, med sas nærmere bestemt, og lurer på om noen vet sjansen for at jeg får ta med meg Carena easy trillen min fram til gaten?
 
Hah, sas er veldig hjelpsomme gitt..


Du snakker med SAS i Norge
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: Heisann. Skal fly fra gardermoen i morgen, og lurte på om det er mulig å få min barnevogn (trille) til gaten?
SAS i Norge: barnevogn leveres på check inn som spesialbaggasje
Du skrev: Det står på deres websider at noen ganger kan man ta med en trille inn til gaten?
SAS i Norge har lämnat chattsessionen.
 
når vi reiste med fly i fjor fikk vi ha med en liten trille helt til vi skulle inn på flyet, da tok de som jobbet der vognen med den andre bagasjen. husker ikke hvilket selskap vi fløy med da, men vi spurte de da vi sjekket inn og det var visst ikke noe problem
 
Det står også triller på flyplassen som du kan låne. Det har jeg brukt, så slipper du å styre medå levere inn trilla di på gaten.
 
ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Månemor

Det står også triller på flyplassen som du kan låne. Det har jeg brukt, så slipper du å styre medå levere inn trilla di på gaten.


Jeg lurer enda på hva flyplasser disse står på. Det er ikke i Bergen i allefall... Og så flere her aldri hadde hørt om det[:-]


fikk akkurat svar fra ei på sas, og på gardermoen har de visst:)
 
ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Månemor

Det står også triller på flyplassen som du kan låne. Det har jeg brukt, så slipper du å styre medå levere inn trilla di på gaten.


Jeg lurer enda på hva flyplasser disse står på. Det er ikke i Bergen i allefall... Og så flere her aldri hadde hørt om det[:-]


fikk akkurat svar fra ei på sas, og på gardermoen har de visst:)


Så fint da[:D] Problem solved[:D]


Var faktisk i Bergen jeg så det første gangen, for litt over 2 år siden, så vet jo ikke om de har det fortsatt[;)]
 
ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Månemor

Det står også triller på flyplassen som du kan låne. Det har jeg brukt, så slipper du å styre medå levere inn trilla di på gaten.


Jeg lurer enda på hva flyplasser disse står på. Det er ikke i Bergen i allefall... Og så flere her aldri hadde hørt om det[:-]


fikk akkurat svar fra ei på sas, og på gardermoen har de visst:)


Så fint da[:D] Problem solved[:D]


Indeed ;) Hadde kanskje foretrukket min egen, men så vet jeg jo ikke hvordan disse lånetrillene er [:)]
 
Back
Topp