Ang barnevakt.....

friele

Elsker forumet
HJEEEEELP....Hehe....

Jeg har ikke hatt noe særlig barnevakt til snuppa mi enda,og jeg får det heller IKKE til.....[:'(] Jeg er så hønemor at jeg skulle skamme meg,,hehe...

INGEN andre i hele verden klarer vel å gi jenta mi kvelds å legge henne,neida hørt på slik tull!!!!!

Uff jeg sliter med dette...Vil så gjerne inn å hente mannen min neste uke på flyplassen,men da må jeg dra hjemmefra FØR Enya legger seg,og det betyr da at noen andre må gjøre dette....

Har så mange rare tanker om dette:tenk om hun ikke vil spise,sove osv..Og tenk om hun bare gråter og vil ha mamma siden hun bare er vandt med meg....

Blir nesten gal av meg selv jeg...

Trenger noen spark i ræva av dere til å klare dette.....HJEEEELP[:D]

*SparkerHardt*

Dette klarer du friele.... Det kommer til å gå bedre enn forventa.
Hadde samme tankene som deg første gangen, men det gikk helt supert.

De spiser og koser seg og legger seg fint.
Også har du godt av å komme deg litt ut også...

Går så fint atte!!!!!

Du trenger å lufte deg litt!!![:)]

jeg tenkte akkurat som deg!
du er ikke alene om å tenke slik!
men det går bra skal du se[:)]

ORIGINAL: Beijbi

*SparkerHardt*

Dette klarer du friele.... Det kommer til å gå bedre enn forventa.
Hadde samme tankene som deg første gangen, men det gikk helt supert.

De spiser og koser seg og legger seg fint.
Også har du godt av å komme deg litt ut også...

Helt enig[:D] de blir heldigvis lettere andre gangen[;)]

går så og si garantert til å gå bra.
er lettere for henne enn for deg[;)]

Enya og er i den perioden hvor hun er veldig skeptisk til folk hun ikke kjenner.Så hvis jeg tør dette MÅ det være noen som kjenner henne ganske godt....

Tusen takk for hjelpen jenter,dette SKAL jeg klare...

Og JA garantert myyyye værre for meg enn for Enya dette her,hehe.....[:D]

kjenner følesen men d går nok bra vettu[:D] tror ikke hun blir traumatisert om d ikke går bra heler hehe

Tror vi kjenner til følelsen alle sammen.
Til nå er det bare sambo som har passet henne når jeg er borte, men i morgen formiddag skal jeg overlate henne til svigermor mens jeg er i praksis [:o]

Hehe gjett om jeg kjenner meg igjen da!!!

Men det går super fint!!!! 
De trenger også å komme litt bort fra oss og bli kjent med andre som kan ta vare på dem. Veldig viktig å la de bli trygg på andre enn bare oss. Har skrekkeksempler på det i nærmeste familie nemlig og de sliter enda i en alder av 6 år[&:]

Slipp andre til og kos deg med å hente kjæresten din du!!!! smask, smaks

(ps! jeg er akkurat like tuppete som deg med det der men psyker meg opp med at de må bli trygge med andre enn bare oss)

Klem og lykke til

ORIGINAL: Juliejr

Tror vi kjenner til følelsen alle sammen.
Til nå er det bare sambo som har passet henne når jeg er borte, men i morgen formiddag skal jeg overlate henne til svigermor mens jeg er i praksis [:o]

Hehe,kan tenke du gruer deg litt ja...Sambo har hatt henne alene til kvelden EN gang uten meg,hehe....Kan vel skylde meg selv der ja[:)]
Ellers har ei venninne lagt hehhe en gang og det gikk fint....¨
Så jeg skal nok klare det,men kjenner det langt inni hjerterota da[;)]

Back
Topp