Ang barnesete! HELP ME.

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Ja nå MÅ vi ha det, nå er han lang og snart runder han 9 kg så da er det for lite.
Men jeg har kikket litt på di be safe setene, jeg skjønner faen ikke forskjellen..

Dem er jo mer eller mindre helt like, men det ene kostet 3600 og det andre 2000 [&:]

Og hun dama i butikken var det ikke mye hjelp i, vi skal ha bakovervendt denne gangen og..

Eller har dere andre seter og anbefale??

Har stor bil og plass til stoore seter!

Det til 2000 er vel det som bare går forover vendt.

Det dyreste er be-safe izi combi, det går begge veier. Vi har det og er kjempe fornøyde. Mirkro sitter jo som en konge i det og titter ut av vinduet[:)]

Vi har britax fordi vi hadde det som babysete med base på isofix (dette står på samme basen). Er veldig fornøyde vi også, og greit å vite at det sitter dønn fast I bilen. [:)]

Comfort er vel kun framover.
ORIGINAL: White Zinfandel

ORIGINAL: ~Lucky~

Ja nå MÅ vi ha det, nå er han lang og snart runder han 9 kg så da er det for lite.
Men jeg har kikket litt på di be safe setene, jeg skjønner faen ikke forskjellen..

Dem er jo mer eller mindre helt like, men det ene kostet 3600 og det andre 2000 [&:]

Og hun dama i butikken var det ikke mye hjelp i, vi skal ha bakovervendt denne gangen og..

Eller har dere andre seter og anbefale??

Har stor bil og plass til stoore seter!

Besafe COMBI kan du ha begge veier
Besafe COMFORT er bare bakover
Besafe KID er bare forover

Håper du ble litt kloker på det..

ORIGINAL: Looney

Det dyreste er be-safe izi combi, det går begge veier. Vi har det og er kjempe fornøyde. Mirkro sitter jo som en konge i det og titter ut av vinduet[:)]

signerer denne. Vil ha ham bakover lengst mulig, men veldig greit å ha mulighet til å snu ham.

ORIGINAL: kiki82

signerer denne. Vil ha ham bakover lengst mulig, men veldig greit å ha mulighet til å snu ham.

Du kan få kjøpe ett vi har [:D] *snikeinnåprøveåselge*
Er ett Akta Graco sete.. Kan brukes begge veier.. [:)]

Det vi bruker er framovervendt, men grådig bra! Sitter som en konge [:D]
Jada, vet de bør bruke bakovervendt, men grunnet evig liten bil, så ble det sånn [:)]

Ok da blir det enten KID eller COMBI, mest sannsynlig combi, er jo som dere sier greit og snu dem etterhvert ved 2 års alderen eller noe..[:)]

Takk for hjelpen, jeg ble mye klokere nå [:)]

ORIGINAL: kiki82

Signerer begge

Har Acta Graco Cosmic og er fornøyd med det[:)]

Kan ha det begge veier[:)]

Back
Topp