ang barnehageplass

*NinaK*

Forumet er livet
Har alle fått svar? Når er det vanlig å få svar. Vi har ikke hørt noeting, burde jeg begynne å bekymre meg, eller kan jeg ta det helt med ro noen uker til???

Vi har ikke hørt noe, og etter det jeg forsto kunne det ta litt tid. Spørs nok når du har søkt henne inn også, om hun skal begynne i mai f.eks, så begynner det jo kanskje å haste litt.

Har egentlig søkt to ganger. En gang med oppstart i mai, og en med oppstart i august....

Jeg fikk svar for en stund siden, men vet at noen plasser går det litt ut i april før det kommer svar.

Vi har ikke fått svar, men jeg møtte en som jobber i barnehagen vi har som pri 1. Og vi får plass, de hadde ikke fylt opp med de søkerne som var. Men i vår kommune er det full barnehagedekning, da!

Vi fikk svar 2.februar vi, fristen var 1.feb.[:)]

de som kommer inn i første opptaket her, får svar før påske. Sakket med ei som er styrer for en annen barnehage en de vi har søkt, men hun sa det var likt her i kommunen.

Er så spennende!!

Her skal vi visst få svar 1. april, altså i påskeuka regner jeg med.

ORIGINAL: høytoglavt

Det skal stå på kommunen sine hjemmesider.

Her er iallefall førsteopptaket i morra.. Regner med vi får svar i løpet av neste uke.

Var der og tittet, men fant ikke noe. Får ringe de....

Jeg fikk svar for 3 uker siden og hun starter opp 1 mai i barnehagen hvor søsteren går[:)]

Vi fikk svar ganske fort, men han er vel litt prioritert siden det er snakk om søsken i samme barnehage!
Men kan du egentlig søke to ganger?Jeg lurte også på det der med jenta vår fordi vi søkte plass fra april/mai og tenkte at hvis hun ikke fikk plass da måtte vi også søke til nytt barnehageår fra august. Fikk beskjed om at dersom det søktes to ganger ble kun den siste søknaden registrert(altså den i august).
Nå var det ikke sjans å få barnehageplass for henne i april/mai så det ble august. Men synes du bør sjekke om søknaden er registrert med oppstart i mai eller i august for å være helt sikker liksom. Får hun ikke plass i mai får hun jo så fort det blir ledig plass og da trenger man ikke søke plass fra august(det går automatisk så lenge det er i samme barnehage ihvertfall).

Ble kanskje litt rotete det her[8|]

ORIGINAL: tottil

Vi fikk svar ganske fort, men han er vel litt prioritert siden det er snakk om søsken i samme barnehage!
Men kan du egentlig søke to ganger?Jeg lurte også på det der med jenta vår fordi vi søkte plass fra april/mai og tenkte at hvis hun ikke fikk plass da måtte vi også søke til nytt barnehageår fra august. Fikk beskjed om at dersom det søktes to ganger ble kun den siste søknaden registrert(altså den i august).
Nå var det ikke sjans å få barnehageplass for henne i april/mai så det ble august. Men synes du bør sjekke om søknaden er registrert med oppstart i mai eller i august for å være helt sikker liksom. Får hun ikke plass i mai får hun jo så fort det blir ledig plass og da trenger man ikke søke plass fra august(det går automatisk så lenge det er i samme barnehage ihvertfall).

Ble kanskje litt rotete det her[8|]

Den siste gkaldt oppstart i august. Hun skal ikke begynne før egentlig, men tenkte om hun fikk plass før kan vi ta en roligere tilvenning - tror både jeg og snuppa trenger det[:)]

Back
Topp