Ang. Barnehage & feber

Snuppa mi fikk feber idag.. Vet ikke hvor høy feber hun har, vi har ikke termometer så får ikke målt den. Men hun var iallefall veldig varm.

Burde jeg sende henne i barnehagen imorgen om hun ikke har feber lengre? Eller skal jeg holde henne hjemme?

barna skal vel være hjemme til de har vært feberfri en dag

De sier at det skal være en feberfri dag før de kommer i barnehagen..

Jeg ville holdt henne hjemme i morgen, for hun kan jo ha feber i morgen og selv om du ikke kan kjenne det på henne. (og så ville jeg kjøpt meg et termometer)

ORIGINAL: *Solstråle*

Jeg ville holdt henne hjemme i morgen, for hun kan jo ha feber i morgen og selv om du ikke kan kjenne det på henne. (og så ville jeg kjøpt meg et termometer)

Jepp![;)] Det skal vi kjøpe imorgen.. Termometeret vårt har kommet bort.. Deror vi ikke har. [:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Det anbefales gjerne en feberfri dag hjemme slik at barnet får tid og ro til å bli skikkelig frisk[:)] Vi praktiserer dette på barna her. men skjønner at det er vanskelig for mange, vi er heldige da mannen kan ha litt hjemmekontor, pluss at vi har besteforeldre som kan stille opp av og til. Om du har mulighet så hold henne hjemme selv om feberen er vekk i morgen. Sender du for tidlig risikerer du at det blusser opp igjen og dere ender opp med flere sykedager. God bedring til jenta di[:)]

Okei![:)] Er ikke noe problem med å holde henne hjemme.. Jeg er sykemeldt uansett![:)] Men hun er i tillvenningsuka si enda.. Så jeg tenkte litt på det[:)]
Tusen takk for det du![:)]

ORIGINAL: mammanina88

ORIGINAL: Ida82

Okei![:)] Takk for svar!

Bare hyggelig[;)]

Og er veldig typisk at sånt skjer mens de venner seg til den nye hverdagen... Men men man får bare ta det som det kommer[:)] God bedring til snuppa di!!! Og lykke til videre med tilvenninga!!

Okei![:)] Takk for svar!

Bare hyggelig[;)]

Og er veldig typisk at sånt skjer mens de venner seg til den nye hverdagen... Men men man får bare ta det som det kommer[:)] God bedring til snuppa di!!! Og lykke til videre med tilvenninga!!

Ja, det er vel sånn som skjer når de begynner i barnehagen[:)] Men det går nok bra med tilvenninga uansett, hun har vært så flink!![:)] Tusen tusen takk for det!![:)][:)]

Det anbefales gjerne en feberfri dag hjemme slik at barnet får tid og ro til å bli skikkelig frisk[:)] Vi praktiserer dette på barna her. men skjønner at det er vanskelig for mange, vi er heldige da mannen kan ha litt hjemmekontor, pluss at vi har besteforeldre som kan stille opp av og til. Om du har mulighet så hold henne hjemme selv om feberen er vekk i morgen. Sender du for tidlig risikerer du at det blusser opp igjen og dere ender opp med flere sykedager. God bedring til jenta di[:)]

Okei![:)] Er ikke noe problem med å holde henne hjemme.. Jeg er sykemeldt uansett![:)] Men hun er i tillvenningsuka si enda.. Så jeg tenkte litt på det[:)]
Tusen takk for det du![:)]

Åh, så kjedelig at hun ble syk i tilvenning da.. Men du gjør nok rett i å holde henne hjemme[:)] Om du er sykemeldt en stund fremover har du jo ikke så stort tidspress på tilvenningen ihvertfall[:)]

Ja, litt kjedelig at hun ble syk akkurat nå i tilvenninga.. Men det går nok bra uansett tror jeg[:)] Hun har vært så flink! Jeg er sykemeldt ut mnd, så det er ingen stress med tilvenningen nei![:)]

Barna skal ha en feberfri dag før de sendes i barnehagen igjen

Back
Topp