Ang banking i bordet

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg tror jeg har en aldri så liten tvangstanke..
Ja..og det er superslitsomt..
Om jeg sier,håper ikke middagen svir seg nå..så MÅ jeg banke i bordet..og da jeg var mindre sa mamma at det teller ikke om bordet ikke er av tre,eller noe treverk..
Så jeg må liksom lete etter noe av tre og banke 3 ganger på det når jeg sier noe jeg ikke vil skal skje..
Også har jeg hørt at om man ikke har noe tre tilgjengelig,så kan man banke seg i hodet 3 ganger..

Jeg må si...det ser sikkert RIMELIG skada ut ,der jeg går og banker meg i hodet på vei til butikken...[:-][:-]
Og dette gjelder også om jeg tenker det...
[:-][:-]

HAha,godt å høre du [:D][:D]
Også ,om kvelden når jeg har lagt meg i den PERFEKTE sovestillingen...så tenker jeg en sånn tanke og må løfte på meg for å fri hånda og banke meg i hodet...
HERRE så slitsomt..hahaha[:D]

Går du seriøst og dunker deg i hodet? Hehehehehe!!!!!!! [:D][:D][:D] Jeg hadde gitt 1000 spenn for å gå bak deg på spasertur... [8D] 
Det er vel ikke sånn heeeelt normalt?

Haahahhaa [:D]
Nei altså..jeg løfter kanskje på hånda og tar vekk litt hår fra ansiktet men passer på å dunke lett i tinningen 3 ganger samtidig..[:D]
Og nei,det er nok ikke normalt,derfor jeg sier det jo..haha[:D]

Og btw,jeg har musikk på ørene så det hender det glipper ut en trall eller en liten dans også om jeg er alene..
så 1000 spenn for å se meg på tur,er verdt det..haha[:)]

ORIGINAL: LiljaLilly

ORIGINAL: Labambie

Går du seriøst og dunker deg i hodet? Hehehehehe!!!!!!! [:D][:D][:D] Jeg hadde gitt 1000 spenn for å gå bak deg på spasertur... [8D] 

Tror det er LITT normalt kanskje? [8D] Finns mange som er overtroiske, vell?
Alle vet jo at banking i bordet ikke funker hvis du banker i en vegg f.eks?? [:)]

Ja, det er vel ganske normalt. Å være overtroisk.. Men å gå å dunke seg i hodet pga mangelen på tre, den var ny.. Og kanskje ikke fult så normal.. [8D]

Det der har jeg aldri hørt før, hehehe!!

Jeg skjønte det heller ikke helt, banker du i bordet hver gang du har sagt noe? [8D]

HAha NEEI..[:D]
Jegbanker i bordet hvergang jeg har jinxa noe...
Men bare sånne litt store ting...
Som feks,jeg står å snakkeer med noen ang sykdom...så sier jeg,at jeg håper ikke vi blir syke..
Så da må jeg banke i tre,3 ganger....skjønner..?
For da opphever man jinxen..haha[:D]

Jaha, dette gjør du uansett hvor du er?!?![:-][8D][:D]
utrolig bra, hehe!!

Hva gjør du om du ikke har ett bord da?!
sorry, jeg må lære!![:D][:D]

Tror jeg må begynne med det der...
Jeg er nemlig EKSTREM på jinx'ing.... Slår ALDRI feil at hvis jeg sier noe sånt, så skjer det!!!
Utrolig slitsomt!

Men når du banker deg i hodet i mangelen på tre, vil det da si at du har en treskalle? [8D]

Da banker jeg i hodet vel...3 ganger..haha...jeg har hørt det skal gjøre samme nytten[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Men når du banker deg i hodet i mangelen på tre, vil det da si at du har en treskalle? [8D]

HAHA..

I hode, jamen det er ikke noe trebord.. eller er du litt anderledes kanskje!! neida.. hehehe

Tror det er LITT normalt kanskje? [8D] Finns mange som er overtroiske, vell?
Alle vet jo at banking i bordet ikke funker hvis du banker i en vegg f.eks?? [:)]

Ja, det er vel ganske normalt. Å være overtroisk.. Men å gå å dunke seg i hodet pga mangelen på tre, den var ny.. Og kanskje ikke fult så normal.. [8D]

Det har jeg alltid "lært", ar hvis man ikke har trebord, må man banke i hodet! Seriøst? Aldri hørt om det?? [8|][8D]

Nopsi popsi! Er nok bare jeg som ikke har en treskalle da! [8D][8D][8D]

Bank i bordet kommer jo opprinnelig fra den engelske versjonen "knock on wood", så du kan banke på hva som helst, så lenge det er av tre. Om det er et bord, eller ja.. netopp et tre, så går det for det samme.
Jeg banker selv i bordet ofte, men har aldri banket meg selv i hodet [;)] også har jeg lært meg å prøve å ikke tenke og si ting slik at det blir jinxet..
Som helsesekretær sier jeg til pasientene at de skal banke i bordet opptil flere ganger daglig. Når en pasient kommer til meg og sier han ikke vil ha influensavaksinen, for han aldri blir syk likevel, så er det frem med "bank i bordet du nå kjære deg". I veldig mange tilfeller så får faktisk pasienten influensa det året, eller blir syk 1-2 uker etter at han var hos oss [:-].
En annen som klarte å jinxe seg selv var en som hadde fått frikort.. Så sier han til meg når jeg sier da er det gratis ut året hos legen; Jamen så flott, da skal jeg komme til deg hver dag fremover. Selvfølgelig på spøk, men han glemte å banke i bordet, selv om jeg sa han skulle gjøre det. Hva skjer så? Jo han går tur senere på dagen, blir bitt av en hund, og må komme til meg for sårskift hver dag i 14 dager fremover. [:D]
Så jeg må vel si at jeg er en av de som er overtroiske når det kommer til "bank i bordet" ja [;)]

Jeg testa denne her jeg, har en oppvaskemaskin som gjør at strømmen går når den her
halvveis.. så i dag så sa jeg "håper ikke strømmen går nå" banket i bordet 3 ganger...
meeeeeeeeeeeeeeen jeg leste ikke at det måtte være tre, jeg har jo seff glass.. så strømmen gikk![:(][8D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp