ang bading

2008/2013/2014

Glad i forumet
Noen som vet hvor varmt det må være i vannet for at vi skal kunne bade? I sjøen.

Er det noe grense for det..? Jeg har badet i 18 grader jeg...

Ja fikk iallfall beskjed om det sist jeg var gravid. Måtte ikke være for kaldt for da blei babyen nedkjølt.

Jeg tror da det går bra nå om dagen da det er fantastisk varmt ute, og du ikke er på en times svømmeTur? :)

Tror ikke tempen nå er noe stort problem. Men en skal være forsiktig med å gå for fort uti hvis det er litt kaldt eller du er veldig varm for det kan føre til sammentrekninger av livmoren.

Tror at så lenge du ikke fryser og har det behagelig så går det bra for bebien :)
Hvis du kjenner at det er kaldt kan du bare passe på at du dupper deg og ikke svømmer i flere timer :)

Visste ikke at det var noen grense for det, men en venninne fortalte at man ikke burde bade de to siste mnd pga at hvis vannet gikk kunne det være man ikke merket det.

Jeg bor ved sjøen, er i uke 34+4 og bader nesten daglig. Nå er det ca 21 grader i vannet og vanvittig forfriskende. Men jeg bader ikke i timesvis, jeg går ut, duper meg og går opp igjen! Fått beskjed at det er helt ok.

Hm- har ikke engang tenkt at det skulle være noe problem jeg... Jeg har duppet i vannet omtrent hver dag i sommer- fra 16 grader for tre uker siden til 21 grader i forigårs... Deilig!

Du kan bade i hvilken som helst temp ^^ så lenge du klarer tempen så er det ikke noe problem. Det har ikke noen påvirkning på fosteret :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Spurte jordmor ang bading i dag og det var bare å bade helt til vannet går. Hun sa ikkeno ang temperatur, men vil tro det holder masse med å bruke sunn fornuft.

Jeg badet i 15 grader for noe siden. Jordmor ba meg være forsiktig pga bekkenløsningen, men sa at bortsett fra det var det ingen fare.

Back
Topp